فرمانده سپاه قدس گیلان:

سپاه قصد پررنگ کردن نقش مردم در امور دارد/ اگر اقتصاد مقاومتی می خواهیم باید روستاها را فعال کنیم

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر ترویج عدالت در جامعه افزود: از روزی که جهاد کنار رفت کارها و فعالیت ها در سطح روستاها کم شد، اگر اقتصاد مقاومتی می خواهیم باید روستاها را فعال کنیم.

سپاه قصد پررنگ کردن نقش مردم در امور دارد/ اگر اقتصاد مقاومتی می خواهیم باید روستاها را فعال کنیم

به گزارش خبرنگار هشت دی، سردار محمد عبدالله پور پیش از ظهر امروز در همایش بهره برداری از ۴هزار و هفتصد پروژه سال های۹۶_۹۷ در نقاط محروم گیلان و آغاز عملیات اجرایی ۲۴۰۰ پروژه محرومیت زداییِ گیلان در سالن ناجا رشت عنصر افتخار آمیز گیلان و سلسله جنبان کارهای سپاه را سردار حزنی خواند که بسیار گمنام و بی سروصدا کارهای مهمی را در سطح کشور انجام داده است.

وی با بیان اینکه باید توفیق خدمت گزاری به مردم را از خدا طلب کنیم گفت: ما پاسدار انقلاب هستیم و وظیفه حفظ انقلاب را داریم پس هر مشکل و تهدید آن را در هر شکلی باید حل کنیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان حوزه فضای مجازی و سایبری را یکی از تهدیدات انقلاب دانست و بیان کرد: اکنون سپاه باید در این موضوع مانند همیشه ورود کند.

سردار عبدالله پور با بیان اینکه سپاه نگاه حزبی ندارد ابراز کرد: ما به نظام “امت و امام” اعتقاد داریم و باید به مردم آموزش دهیم که مردم بدانند در این حوزه چطور انقلابشان را حفظ کنند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه در عرصه فرهنگی فرمان آتش به اختیار رهبر را عمل می کنیم بیان کرد: ۹۹درصد فعالیت های فرهنگی برای حزب اللهی ها است.

سردار عبدالله پور با اشاره به محرومیت زدایی در کشور گفت: انقلاب کردیم تا فواصل طبقاتی در کشور کم شود اما اکنون شاهد این فاصله هستیم.

وی با تاکید بر ترویج عدالت در جامعه افزود: از روزی که جهاد کنار رفت کارها و فعالیت ها در سطح روستاها کم شد، اگر اقتصاد مقاومتی می خواهیم باید روستاها را فعال کنیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان سپاه را کمک کار دولت خواند و گفت: در حوزه محرومیت زدایی بسیار مشکل داریم و اگر کسی پاسدار بسیجی باشد و در حل این مشکلات دغدغه نداشته باشد باید به رسالتش شک کرد.

سردار عبدالله پور با اشاره به نقش اصلی مردم در ساخت هزار واحد مسکن محرومان گفت: سپاه قصد پررنگ کردن نقش مردم در امور دارد.

وی با تأکید بر حل مشکلات کشور به دست خود مردم، گفت: باید از توان مردم به شکل سازماندهی شده استفاده کنیم همانطور که ما برای ساخت خانه های محروم از مردم کمک گرفتیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه سردار حزنی دلش برای گیلان می سوزد و بسیار تلاش میکند گفت: از گروه های جهادی خواهش دارم که در هر محله ای، مشکلات را شناسایی کنید و نسبت به حل مشکلات مردم بی تفاوت نباشیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه