نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان مطرح کرد:

خدمات درمانی در گیلان با قبل از انقلاب قابل قیاس نیست/ از برق و گاز رسانی به روستاها تا احداث جاده، آزادراه و راه آهن

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان با بیان اینکه خدمات زیرساختی  درمانی در گیلان با قبل انقلاب قابل قیاس نیست، گفت: ما خودمان بچه ی کوه و کوهپایه هستیم و در روستاها زندگی کردیم به خاطر مسؤلیتی هم که داریم به مناطق مختلف گیلان سرکشی می کنیم مردم از نعمت برق و گاز  بهره مند اند.

خدمات درمانی در گیلان با قبل از انقلاب قابل قیاس نیست/ از برق و گاز رسانی به روستاها تا احداث جاده، آزادراه و راه آهن

حجت الاسلام احمد پروایی در گفت و گو با خبرنگار ۸دی در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: ورود انقلاب اسلامی را به چهل سالگی انقلاب تبریک عرض می کنم به قول مقام معظم رهبری “تازه انقلاب ما با نشاط شده و به بلوغ رسیده است”، چهل سالگی ایام پیری نیست ایام بالندگی انقلاب ما است.

وی با بیان اینکه خدا را شکر می کنیم که در سایه ولایت و نظام اسلامی زندگی می کنیم نظامی که از ابتدای پیروزی و شکل گیری با دشمنی های بسیاری مواجه بوده است، گفت: یک روزی از عمر بابرکت نظام ما نبوده است الا اینکه دشمنان سعی کردند چالش و مشکلی برای انقلاب مردمی ما ایجاد کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: از جنگ تحمیلی تا تحریم های ناجوانمردانه و غیر قانونی دشمنی هایی بوده که استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا و صهیونیسم و خیلی از دشمنان سعی بر براندازی و به چالش کشیدن انقلاب ما داشتند.

پروایی با اشاره به اینکه روزی که انقلاب ما به ثمر نشست عده ای فکر می کردند با مشکلاتی که برای نظام اسلامی و انقلاب و مردم ما ایجاد می کنند انقلاب نهایتا یک سال عمر می کند ولی به برکت ولایت و خون شهدا و پایداری و بصیرت مردم و رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری که علی وار پرچم و ستون خیمه  انقلاب را حفظ و مدیریت کردند انقلاب ما به کوری چشم دشمنان اسلام و ولایت به چهل سالگی رسیده است.

وی تصریح کرد: اگر بگوییم مشکلات در کشور ما وجود ندارد و ما به قله های کمال رسیدیم یک مقدار اغراق است و در طرف مقابل اگر بگوییم انقلاب در این ۴ دهه کاری برای مردم و میهن اسلامی نکرده است این هم اجحاف و بی انصافی در حق انقلاب و مسؤلان انقلاب است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان با تأکید بر اینکه ما با نقطه ایده آل فاصله داریم، اضافه کرد: ولی در مسیر آن نقطه در حرکتیم و با همه چالش هایی که دشمنان خارجی و منافقین داخلی و دشمنان داخلی و خارجی برای کشور ایجاد کردند و سنگ در مسیر پیشرفت انقلاب ما گذاشتند ولی در عرصه های متعدد نظام اسلامی ما به همت و ایستادگی مردم پیشرفت های زیادی کرده است.

وی با اشاره به اینکه استان ما هم از این قاعده مستثنی نیست، تصریح کرد: از نظر ساخت و ایجاد جاده زمانی در بسیاری از مناطق گیلان جاده نبود اما الان از جهت ترانزیت و آسفالت کمتر نقطه ای در گیلان داریم که مردم از جهت رفت و آمد با مشکل مواجه باشند.

پروایی با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی در بحث برق رسانی هم مشکل نداریم، اضافه کرد: ما خودمان بچه ی کوه و کوهپایه هستیم و در روستاها زندگی کردیم بخاطر مسؤلیتی هم که داریم به مناطق مختلف گیلان سرکشی می کنیم مردم از نعمت برق و گاز  بهره مند اند.

 

 

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان با تأکید بر اینکه  از نظر پیشرفت های علمی، آموزش و پرورش، مسایل درمانی و پزشکی هم پیشرفت های خوبی داشتیم، تصریح کرد: اگر آمار بیمارستان ها در استان را با قبل انقلاب بررسی کنید می بینید که قابل قیاس نیست.

وی ادامه داد: الان در شهرستان آستارا بیمارستان افتتاح شده است، در تالش یک بیمارستان در شرف افتتاح است در رضوانشهر و انزلی و رودبار بعد از زلزله  و لاهیچان این افتتاح ها را داشتیم، هر نقطه از گیلان را سفر می کنیم مشاهده می کنیم که پیشرفت های زیادی شده است.

 

 

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه آزاد راه قزوین_رشت و راه آهن قزوین _ رشت که تا آستارا هم ادامه پیدا خواهد کرد کم خدماتی نیست، افزود: اگر بخواهیم خدمات نظام را به ملت ایران که البته حق مردم و وظیفه مسؤلان است چون خادم اند و همه سعی آنها باید کاهش مشکلات فرهنگی و اقتصادی باشد را بشماریم کم نیست.

پروایی با بیان اینکه الان دشمن برنامه ریزی کرده که چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران به ثمر ننشیند، تصریح کرد: ولی به کوری چشم دشمنان همانطور که تا به حال مردم و رهبری و جوانان این مرز وبوم سیلی های متعدد به دشمنان انقلاب زدند باز هم ان شاالله با حضور در راهپیمایی ۲۲بهمن ثابت می کنند دشمنان این مرز و بوم و در رأس آنان آمریکا هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

وی با بیان اینکه بازهم از مسؤلان و دلسوزان نظام و همه دست اندرکاران عاجزانه تقاضامندیم خادم واقعی برای مردم باشند با تأکید براینکه  مردم ولی نعمت ما و پشتیبان و نگهدار این نظام ولایی هستند، اظهار کرد: مسئولان هرچقدر از دستشان برمی آید برای رفع مشکلات مردم قدم بردارند و امیدواریم خدا ما را شرمنده مردم، امام راحل (ره) و شهدا نکند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه