نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری:

دشمن به دنبال ناکارآمدی نظام اسلامی است

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمن بحث ایجاد ناامیدی را در رسانه‌های فارسی‌زبان خود به‌صورت بسیار زیاد مطرح می‌کند که اگر یاس در جامعه زیاد شود انگیزه از بین خواهد رفت و در این راستا خیلی‌ها تلاش می‌کنند تا کارآمدی نظام اسلامی در عرصه‌های دینی را خدشه‌دار نمایند.

دشمن به دنبال ناکارآمدی نظام اسلامی است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» آیت‌الله رضا رمضانی امروز در دیدار با اعضای مجمع یاران انقلاب اسلامی استان گیلان با بیان اینکه توسل به حضرت زهرا (س) می‌تواند در زندگی انسان گره‌گشا باشد، اظهار کرد: باید از فرصت ایام فاطمیه به بهترین شکل استفاده کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه دشمن نسبت به نظام اسلامی در حال سیاه‌نمایی است و بنا به فرمایش مقام معظم رهبری به چیزی جز براندازی قانع نمی‌شوند، افزود: دشمن بحث ایجاد ناامیدی را در رسانه‌های فارسی‌زبان خود به‌صورت بسیار زیاد مطرح می‌کند که اگر یاس در جامعه زیاد شود انگیزه از بین خواهد رفت و در این راستا خیلی‌ها تلاش می‌کنند تا کارآمدی نظام اسلامی در عرصه‌های دینی را خدشه‌دار نمایند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی سال جاری، تصریح کرد: حضور حداکثری و انتخاب همراه با اعتقاد افراد شایسته از سوی مردم، موجب ناامیدی دشمن می‌شود.

ارمغان و کوتاهی انقلاب اسلامی برای مردم واقع‌نمایی شود

آیت‌الله رمضانی با اشاره به اینکه مطالبه‌گری تخصصی باید عالمانه و دلسوزانه در بخش‌های مختلف صورت بپذیرد و از ظرفیت رسانه‌ها باید در این راستا استفاده مناسب شود، تصریح کرد: باید خدماتی که انقلاب اسلامی به ارمغان آورده برای مردم واقع‌نمایی کنیم، درعین‌حال کوتاهی‌ها را هم باید بگوییم.

این مسئول با عنوان اینکه باید ظرفیت حداکثری در کارآمدی نظام اسلامی صورت بگیرد و نگاه ایجابی داشته باشیم و حوزه فرهنگی در جامعه را نیز بایستی برنامه‌محور اداره کنیم، گفت: باید از امکانات برای خدمت به مردم بیشتر استفاده کرد.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه