دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) مطرح کرد:

نقش انتخابات در تثبیت جایگاه تمدنی ایران

دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) با اشاره به اینکه هر ایرانی برای حفظ جایگاه ایرانی بودن و جایگاه تمدنی هفت هزارساله ایران باید پای صندوق رأی برود، گفت: مردم باید به کسی رأی دهند که از حقوق آنها دفاع کند و به دنبال رفع مشکل معیشت و بیکاری باشد.

نقش انتخابات در تثبیت جایگاه تمدنی ایران

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» مراسم بزرگداشت حجت‌الاسلام‌ «سید مهدی موسوی واعظ» امروز هم‌زمان با آغاز دهه مبارک فجر با حضور آیت‌الله «رضا رمضانی» دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) در مسجد جامع ولی‌عصر (عج) شهرستان شفت برگزار شد.

آیت‌الله رضا رمضانی امروز در این مراسم ضمن تأکید بر تکریم عالمان با اشاره به اینکه بهشت اخلاق بالاتر از بهشت اعمال است، اظهار کرد: بهشت اخلاق بالاتر از بهشت اعمال بوده که به معنای شجاعت، عادل و اخلاقی بودن انسان است و در این راستا جهنم اخلاق خطرناک‌تر از جهنم اعمال است؛ لذا انسان مهمان اعمال، ایمان و اخلاق خود است که باید بدین جهت باور خود را افزایش دهیم.

وی در ادامه افزود: مرحوم موسوی مبلغ دین بود و یک مبلغ دین حقیقت را به قلب انسان‌ها منتقل می‌کند، اگر مبلغ دینی حقیقت را به انسان‌ها منتقل کند در امر تبلیغ موفق خواهد بود. همچنین حجت‌الاسلام موسوی، فرد خوش‌اخلاقی بود و با مردم ارتباط خوبی داشت.

دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) با بیان اینکه خداوند به انسان فرصت و اجازه داده تا با او حرف بزند، البته انسان باید با ادب با خداوند ارتباط برقرار نماید، تصریح کرد: حدود سه هزار معنویت بدون خدا در کشورهای اروپا و آمریکا وجود دارد و غربی‌ها نیز به دنبال ترویج ولنگاری هستند تا مردم به سمت خداوند نروند و درصدد هستند تا نام خداوند را از ذهن مردم و بشریت حذف کنند؛ اما عالمان دینی باید نام خداوند را در اذهان زنده نمایند.

آیت‌الله رمضانی ادامه داد: ارتباط بین روحانیت و نسل جوان باید پررنگ شود که در این راستا روحانیون باید در برابر مردم تواضع داشته باشند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری به توصیه مقام معظم رهبری در خصوص افزایش مشارکت مردم در انتخابات سال جاری اشاره و اذعان کرد: هر ایرانی برای حفظ جایگاه ایرانی بودن و جایگاه تمدنی هفت هزارساله ایران باید پای صندوق رأی برود. همچنین مردم باید به کسی رأی دهند که از حقوق آنها دفاع کند و به دنبال رفع مشکل معیشت و بیکاری باشد.

این مسئول با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات سفارش امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و شهدا است و اگر کسی در انتخابات رأی ندهد و با صندوق رأی قهر کند چراغ‌سبزی به دشمن نشان داده است، خاطرنشان کرد: ایرانیان همواره در میدان حضور داشته و وفاداری خود را به انقلاب اسلامی نشان دادند و اکنون مهم‌ترین نکته عمل به وظایف است و مسئولین باید تلاش کنند از این فرصت طلایی برای خدمت به مردم استفاده نمایند.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه