نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری:

ایمان به انسان هویت می‌دهد

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه امروزه کلینیک‌های هویت‌شناسی در دنیا به وجود آمده تا افراد خودشان را باور کنند و بشناسند، گفت: ایمان به انسان هویت و قدرت حضور می‌دهد و ترس را از انسان می‌زداید.

ایمان به انسان هویت می‌دهد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» آیت‌الله رضا رمضانی امروز در مراسم عزاداری ایام فاطمیه در حسینیه تیپ میرزا کوچک‌خان لنگرود با بیان اینکه بهترین زمان برای تثبیت ایمان دوره جوانی است و توبه در این دوره، زمینه را برای رشد انسان فراهم می‌کند، اظهار کرد: ایمان به انسان هویت و قدرت حضور می‌دهد و ترس را از انسان می‌زداید.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اخلاق، اندیشه و تفکر باعث عدم لغزش انسان در زندگی می‌گردد، افزود: اگر قلب انسان دچار قساوت شود حقیقت را قبول نمی‌کند، بهترین زندگی همراه با ایمان و عقلانیت است و برخی تخیلات سبب می‌شود انسان خودِ واقعی را پیدا نکند.

بحران بی‌هویتی در غرب

دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) در بخش دیگر از سخنان خود با بیان اینکه بسته‌های آموزشی در مدارس غربی افراد را سکولار تربیت می‌کند و غرب با بحران بی‌هویتی مواجه شده است، تصریح کرد: امروزه کلینیک‌های هویت‌شناسی در دنیا به وجود آمده تا افراد خودشان را باور کنند و بشناسند؛ اما از طرفی دیگر با وجود همه تلاش دشمنان، دنیای امروز گرایش به معنویت پیدا کرده است.

آیت‌الله رمضانی با تأکید بر اینکه انسان فکور می‌تواند در جامعه خدمتگزار باشد، خاطرنشان کرد: غرب با عرفان‌های نوظهور بدون وجود خداوند و اهل‌بیت (ع) قصد دارد گرایش به معنویت جوانان را به سمت نابودی بکشاند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی و آمریکایی، تأکید و خاطرنشان کرد: جوانان اهل فریب نیستند و به دنبال دانستن حق هستند. حضرت زهرا (س) الگوی کاملی برای حق‌طلبی، اصلاح‌گری، عدالت‌خواهی هستند که همه جوانان می‌توانند در عدالت، زهد، ولایت‌پذیری و… بانوی دو عالم را الگوی خود قرار دهند.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه