رییس مجمع نمایندگان گیلان در گفتگو با 8دی:

استاندار برای معضل کم آبی ستاد بحران تشکیل دهد/ پاچ کنار و برخی مناطق رشت در معرض خطر خشکسالی زمین های کشاورزی هستند

رییس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه پاچ کنار و جاهای دیگر رشت در معرض خطر خشکسالی زمین های کشاورزی هستند، گفت: مخصوصا پاچ کنار که یکی از مناطق وسیع ما است و مردم به شدت نیاز به کمک سازمان آب دارند.

استاندار برای معضل کم آبی ستاد بحران تشکیل دهد/ پاچ کنار و برخی مناطق رشت در معرض خطر خشکسالی زمین های کشاورزی هستند

جبار کوچکی نژاد در گفت و گو با خبرنگار ۸دی درباره کم آبی زمین های زراعی در برخی مناطق گیلان اظهار کرد: کم آبی یکی از مشکلاتی است که در استان وجود دارد و از مشکلات اساسی مردم است.

وی افزود: در این مقطع زمانی که موقع نشاء برنج است و شالیزارها به شدت به آب نیاز دارند معضل کم آبی برای کشاورزان بسیار خطرناک است.

رییس مجمع نمایندگان گیلان، افزود: طی این ۱۰، ۱۵روز باید نگاه ویژه ای نسبت به کشاورزان داشته باشیم تا از این بحران بیرون بیایند.

کوچکی نژاد با اشاره به اینکه درست است که ما آب کم داریم ولی مدیریت آب از بحث های جدی است، اضافه کرد: همه باید کمک کنند تا این مدیریت انجام بگیرد.

وی با بیان اینکه پاچ کنار و جاهای دیگر رشت در معرض خطر خشکسالی زمین های کشاورزی هستند، تصریح کرد: مخصوصا پاچ کنار که یکی از مناطق وسیع ما است و مردم به شدت نیاز به کمک سازمان آب دارند.

رییس مجمع نمایندگان گیلان تصریح کرد: استاندار برای معضل کم آبی باید ستاد بحران تشکیل دهد و مدام مدیریت کنند تا از این مشکل عبور کنیم که خیلی مشکل سخت و خطرناکی برای شالیزارهای ما است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه