فرمانده سپاه قدس گیلان:

اعتلای فرهنگ مسجد محوری هدف بسیج و سپاه در سطح مساجد است

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: هدف از انجام برنامه‌های بسیج و سپاه در سطح مساجد اعتلای فرهنگ مسجد محوری است.

اعتلای فرهنگ مسجد محوری هدف بسیج و سپاه در سطح مساجد است

به گزارش ۸دی، سردار محمد عبدالله‌پور پیش از ظهر امروز در جمع اصحاب مسجد گیلان در رشت با اشاره به ساخت مسجد و لزوم اهتمام در توسعه مساجد و برپایی فعالیت‌های دینی در آن اظهار کرد: به حول قوه الهی و با مشارکت همه‌جانبه در سال جدید یک هزار مسجد در استان گیلان با اولویت روستاها ساخته می‌شود.

وی بر لزوم ایجاد جذبه در مساجد تأکید کرد و افزود: نباید مساجد با همان رویکرد و رویه ۱۰۰ سال پیش اداره شود بلکه باید سازوکارهایی ایجاد کنیم که برای جذب نسل جوان مؤثر واقع شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر اجرای همه‌جانبه فعالیت‌ها و برنامه‌های سپاه و بسیج در مساجد گفت: برگزاری تمامی فعالیت‌های بسیج در مساجد یکی از اهداف مهم سپاه است.

عبدالله پور با بیان اینکه همه باید در راستای نشر ارزش‌های اسلامی و انقلابی با رویکرد مسجد تلاش کنند افزود: هدف از انجام برنامه‌های بسیج و سپاه در سطح مساجد اعتلای فرهنگ مسجد محوری است.

وی با اذعان به اینکه همه باید جاذبه‌هایی که مساجد دارند را تقویت کنیم اظهار کرد: همه باید در کنار هم باشیم و برای اسلام تمام تلاش خود را به کار بگیریم.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر ولایتمداری و تلاش همه‌جانبه اصحاب مسجد در این مسیر بیان کرد: محور حرکات و تلاش‌های ما ولایت است و هرکسی در این مسیر نباشد توان حل مشکلات را نخواهد داشت.

عبدالله پور بر ضرورت ره‌روی در مسیر ولایت از سوی روحانیون و ائمه جماعات تأکید کرد و گفت: همه روحانیون باید در مسیری حرکت کنند که بتوان آن‌ها را ره‌روی واقعی رهبری دانست.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه