دبیر جبهه مردمی انقلاب گیلان:

وزیری با ۱۵۰ شرکت و ۱۰۰۰ میلیارد دارایی به فکر مردم نیست / در دولت اسلامی فقر نباید وجود داشته باشد

دبیر جبهه مردمی انقلاب گیلان گفت: وزیری که ۱۵۰ شرکت و دارایی بالای ۱۰۰۰ میلیارد تومانی دارد به فکر مردم نیست.

وزیری با ۱۵۰ شرکت و ۱۰۰۰ میلیارد دارایی به فکر مردم نیست / در دولت اسلامی فقر نباید وجود داشته باشد

به گزارش ۸دی، نظر علی علیزاده عصر امروز در جمع بانوان جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان آستانه اشرفیه اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ثمره خون هزار شهید است.

وی  یکی از مشکلات نیروهای ارزشی ارا حفظ انسجام درونی دانست و افزود:  بزرگترین دستاورد جبهه مردمی باید  ایجاد همدلی و حفظ انسجام است.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان ادامه داد: کسانی که حقوق نجومی می گیرند نمی توانند دردی از مردم  دوا کنند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در دست همه ما امانت است افزود: همه باید به تشکیل یک دولت اسلامی  باید کمک کنیم.

دبیر جبهه مردمی نبروهای انقلاب اسلامی  استان گیلان  با بیان اینکه در دولت انقلابی و اسلامی فقر و تبعیض نباید وجود داشته باشد گفت: در جاهایی در نظام  می بینیم برخی ها متاسفانه در حال عقب گرد هست.

علیزاده با بیان اینکه هر جا توجه به نیروهای مردمی و داخلی شد ما پیشرفت کردیم افزود: پیشرفت هسته ای کشور را مرهون توجه جوانانی همچون احمدی  روشن هستیم.

وی با بیان اینکه   در حال حاضر نظام مقدس جمهوری اسلامی با چالش های فرهنگی، اقتصادی  و اجتماعی  روبه رو است گفت: علت این امر زیاده خواهی برخی هاست که به جای اینکه به فکر مردم باشند به فکر جیب خود و خانواده هایشان  هستند.

علیزاده با بیان اینکه  وزیری که ۱۵۰ شرکت و دارایی بالای ۱۰۰۰ میلیارد تومانی دارد به فکر مردم نیست افزود: همین امر باعث می شود که شهرک های صنعتی ما  تعیطل  یا نیمه تعطیل هستند.

علیزاده با بیان اینکه نگاه دولت فعلی  بیرون  از مرزهاست و توجهی به  نیروی جوان داخلی ندارد افزود: تا زمانی که این نگاه در کشور حاکم باشد کشور ما پیشرفت نخواهیم کرد و مشکل مردم برطرف نمی شود.

وی در پایان با تأکید بر اینکمه امروز روز محافظه کاری نیست گفت: کسی که امروز در مقابل این همه انحراف سکوت کند انقلابی نیست.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه