هشت هزار هکتار سطح زیر کشت در شهرستان‌های رودسر و املش وجود دارد

رئیس اداره تعاون روستایی رودسر و املش گفت: ۸۰۰۰ هکتار سطح زیر کشت در شهرستان‌های رودسر و املش وجود دارد و ۱۴ هزار کارگر از این راه امرار و معاش می‌کنند.

هشت هزار هکتار سطح زیر کشت در شهرستان‌های رودسر و املش وجود دارد

به گزارش ۸دی، امیر خوش‌فکر اظهار داشت: برای تأمین میوه شب عید در دو شهرستان رودسر و املش ۶۲۷ تن پرتقال از کشاورزان این دو شهرستان خرید و ذخیره‌سازی شد.

وی افزود: از مجموع ۶۲۷ تن پرتقالی که تاکنون خریداری و ذخیره شده ۲۰۰ تن برای شهرستان املش و مابقی برای شهرستان رودسرخریداری شد که در صورت نیاز بازار، این میزان افزایش می‌یابد.

رئیس اداره تعاون روستایی رودسر و املش با بیان اینکه تاکنون ۵۰ درصد مبلغ خرید این میزان پرتقال تأمین شد  و به‌زودی به باغداران پرداخت می‌شود گفت: هدف از این کار خرید تضمینی از باغداران و حمایت از مصرف‌کنندگان در جهت افزایش قدرت خرید مردم است.

خوش‌فکر بیان کرد: پیش‌بینی کردیم در صورت کمبود این مقدار پرتقال، ۲۰ تن پرتقال و ۱۵ تن سیب مازاد بر خریدی که از باغداران انجام شد را وارد شهرستان کنیم و مشکلی در این راستا وجود ندارد.

رئیس اداره رئیس اداره تعاون روستایی رودسر و املش خاطرنشان کرد: سال گذشته نیز پرتقال و سیب با قیمت تضمینی زیر قیمت بازار توسط این اداره در این دو شهرستان توزیع شد که مورد استقبال مردم قرار گرفت.

وی با بیان اینکه سال گذشته نیز ۳۹۱ تن مرکبات به ارزش اقتصادی ۱ میلیارد و ۱۹۸ میلیون ریال خریداری شد و طلب همه باغداران پرداخت شد، افزود: ۸۰۰۰ هکتار سطح زیر کشت در شهرستان‌های رودسر و املش وجود دارد و ۱۴ هزار کارگر از این راه امرار و معاش می‌کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه