چاره رهایی از فشار قدرتهای جهان، توجه به استعدادهای داخلی است

در برهه ای از زمان قرار داریم که قدرتهای دنیا به صف شده اند تا ایران اسلامی را از پا در آورند، و ملت و دولت را وادار به تسلیم نمایند، اما چاره ی رهایی از این منجلاب توجه به استعدادهای و توانایی های داخلی ملت می باشد.

چاره رهایی از فشار قدرتهای جهان، توجه به استعدادهای داخلی است

به گزارش هشت دی نیوز، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان گیلان به مناسبت سفر رئیس جمهور به گیلان نامه سرگشاده ای را به نگارش درآورده‌اند که به شرح زیر می باشد.

بسم الله الرحمن الرحیم

من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه …

 

خدمت حجه الاسلام دکتر روحانی؛

ریاست جمهوری اسلامی ایران

در برهه ای از زمان قرار داریم که قدرتهای دنیا به صف شده اند تا ایران اسلامی را از پا در آورند، و ملت و دولت را وادار به تسلیم نمایند، اما چاره ی رهایی از این منجلاب توجه به استعدادهای و توانایی های داخلی ملت می باشد.

انتظار نسل جوان انقلاب و دانشجویان پیرو مکتب امام خمینی (ره) همواره از دولت محترم ، تلاش و کوشش در راه آرمان های انقلاب و تکیه به جوشش ها و کوشش های درونی ایران اسلامی است.

اکنون که در مذاکرات هسته ای تیم وزارت خارجه ، که به تعبیر رهبر معظم انقلاب ، فرزندان انقلاب، با پشتکار وهمت ، سعی در احقاق حقوق مردم این مرز و بوم دارند ، ولایت پذیری و عدم عدول از خطوط قرمز مشخص شده توسط رهبر حکیم انقلاب اسلامی باید سرلوحه ی کار قرار گیرد. ما نیز به تاسی از آقایمان ، از فرزندان انقلاب و نرمش قهرمانانه ی آنها حمایت میکنیم ؛ چرا که همدلی و همزبانی میان ملت ( مخصوصا” دانشجویان ) با دولت را نیاز زمان حاضر می دانیم ؛ اما خوشبین بودن به دشمن ملت و انقلاب نپذیرفتنی است و نباید به لبخندهای مکارانه ی دشمن اعتماد نمود و دل بست ؛ زیرا تجربه ی تاریخی انقلاب ثابت نموده است هرگاه به دشمن اعتماد نمودیم ، ضربه های مهلکی به پیکره ی انقلاب وارد آمد.

جناب رئیس جمهور! سفرهای استانی از کارهای با برکت و سنت های خوبی ست که باید در راستای پیشرفت درون زای استان ها جدی گرفته شود ؛ اگر مصوبات این سفرها پایش شود و در کوتاهترین زمان ممکن عملی گردد ، خواهیم دید که استان های ما با رشد چشمگیری در همه ی زمینه های کلان روبرو خواهند شد.

سیاست دولت تدبیر و امید در استان هایی همچون استان های شمالی که از اعتدال آب و هوایی برخوردارند ، باید حمایت هرچه بیشتر از تولیدات کشاورزی بالاخص برنج و چای و همچنین گسترش بنگاه های تولیدی باشد.

در استان گیلان کارخانه های زیادی ورشکسته شده اند که بازیابی و راه اندازی مجدد آن ها می تواند در عرصه ی جلوگیری از بیکاری جوانان و اشتغال زایی بومی در استان بسیار موثر واقع شود.

از راهکارهای راهگشای جمهوری اسلامی همانا توجه به اقتصاد مقاومتی و سیاست های ابلاغ شده ی رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی ست.

جناب دکتر روحانی! بر این باوریم که توجه به اقتصاد و عبور از تحریم ها ، نباید ما را از فرهنگ و هوایی که از آن استشمام می کنیم ، غافل نماید.از وزارت فرهنگ و ارشاد دولت تدبیر و امید انتظار می رود تا با جدی گرفتن مسائل فرهنگی و گردشگری در استان گیلان ، در تقویت زیر ساخت های فرهنگی استان سرسبز گیلان گام بردارد چرا که لازمه ی حرکت به سوی پایه ریزی تمدن اسلامی ، توجه تمام و کمال به مسئله ی فرهنگ ایرانی-اسلامی ست که در برهه های مختلف گوشزدهایی نیز نموده ایم.

در پایان خدمت صادقانه ی شما به ملت شریف ایران اسلامی را در سایه ی توجهات ولی عصر ( عج) و گام برداشتن در مسیر ولایت را از خداوند منان خواستاریم.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته   ۲۵/۱/۹۴

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه