رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات گیلان:

خادمی اهل بیت(ع) یک توفیق بزرگ است/ در بازسازی عتبات عالیات باید به دنبال ظرفیت ها باشیم

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات گیلان با تأکید بر اینکه محور مردم، سیدالشهدا(ع) است ادامه داد: همه ادیان به این خاندان علاقه دارند و استفاده از این ظرفیت به ما بستگی دارد که چگونه در میدان باشیم.

خادمی اهل بیت(ع) یک توفیق بزرگ است/ در بازسازی عتبات عالیات باید به دنبال ظرفیت ها باشیم

به گزارش هشت دی، مجید دوهندو، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات گیلان صبح امروز در جلسه‌ای با مسئولان ستاد عتبات در شهرستان های گیلان با بیان اینکه معرف گیلان ۸هزار شهید، علمای استان و شهدای مدافعین حرم هستند اظهار کرد: خادمی اهل بیت(ع)، یک توفیق بزرگ و با عظمت برای من است.

وی با بیان اینکه شما افراد اثر گذار و انتخاب شده برای یک مأموریت بزرگ هستید، بیان کرد: وضعیت اقتصادی و معیشتی بد است اما روحیه و توان ما باید بیشتر باشد زیرا ظرفیت استان گیلان بالا است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات گیلان با تأکید بر اینکه محور مردم سیدالشهدا(ع) است ادامه داد: همه ادیان به این خاندان علاقه دارند و استفاده از این ظرفیت به ما بستگی دارد که چگونه در میدان باشیم.

وی ادامه داد: برای انتقال خدمات باید از رسانه صداوسیما و فضای مجازی با علم و آگاهی کاملا استفاده کنیم.

دوهندو با بیان اینکه اگر ما تلاش کنیم اهل بیت(ع) به ما کمک خواهند کرد، بیان کرد: ما باید در ۳عنوان طرح، برنامه و اجرا فعالیت کنیم.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات گیلان با تأکید بر استفاده از ظرفیت بانوان ابراز کرد: هیئات امنای شهرستان را با حضور اعضای فرمانده سپاه، امام جمعه و فرماندار شهرستان ایجاد کنید تا مسئول ستاد عتبات عالیات شهرستان را همه به رسمیت بشناسند.

وی با بیان اینکه ظرفیت استان گیلان فوق‌العاده بالا است و حتی ویروس کرونا نمی‌تواند آن را از بین ببرد افزود: ما باید به دنبال ظرفیت ها باشیم و از ظرفیت افراد اثرگذار نیز استفاده کنیم.

 

حجت الاسلام و المسلمین محمد لاکانی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در ستاد بازسازی عتبات عالیات گیلان نیز در این نشست با بیان اینکه علم پرچم این ستاد در کشور در دستان یک سرباز ولایت است اظهار کرد: مسئولان این ستاد با جان و دل کار می‌کنند و چیزی دریافت نمی‌کنند.

لاکانی با اشاره به اینکه سرهنگ دوهندو بسیار خوشنام هستند گفت: سرهنگ دوهندو در مقاطع و عرصه های مختلف درخشیدند و همیشه افتخار آفریدند‌‌.

نماینده‌ ولی فقیه در ستاد عتبات عالیات گیلان با تاکید بر اینکه مسئول این ستاد تغییر کرده اما هدف همان است، بیان کرد: کار ما با همه کارها فرق دارد و باید تأمل کنیم که چرا خداوند این پرچم با عظمت را به دستان ما سپرده است.

وی خدمت به اهل بیت(ع) را کاری با برکت و با کمک خود اهل بیت دانست و عنوان کرد: با در میدان بودن شما اتفاقات بزرگی برای جهان اسلام رقم می‌خورد.

لاکانی خطاب به مسئولین ستاد عتبات در شهرستان ها گفت: در کارهای خود از خداوند کمک بخواهید، از فرصت های بی بدیل در طول سال نظیر ماه محرم، صفر، ایام فاطمیه، ماه رمضان و… استفاده کنید، با مسئولین تعامل سازنده داشته باشید و از ظرفیت بانوان بیشتر استفاده کنید.

نماینده‌ ولی فقیه در ستاد عتبات عالیات گیلان با اشاره به استفاده از روش های نوین و جذاب برای دریافت کمک‌ها و ارائه گزارش مستمر به مسئولین و مردم در خصوص عملکرد ها تصریح کرد: مردم اگر بدانند که پول هایشان در جای درست استفاده میشود بیشتر کمک می کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه