جمع آوری یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان نذورات توسط گیلانی ها

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات گیلان با قدردانی از مشارکت چشمگیر مردم گیلان در جمع آوری نذورات گفت: یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان از ابتدای امسال تاکنون از نذورات مردم استان گیلان به ستاد مرکز برای بازسازی و توسعه عتبات مقدسه تحویل داده شد.

جمع آوری یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان نذورات توسط گیلانی ها

به گزارش خبرنگار هشت دی، مجید دوهندو صبح امروز در نشست خبری که به مناسبت اربعین ۱۴۰۰ برگزار شد، اظهار داشت: سهمیه مواکب استان گیلان برای اربعین امسال، ۲۷۰ عدد است و آمادگی پذیرش همه این تعداد را داریم در غیراینصورت افراد می‌توانند با مواکب عراقی همکاری کنند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات گیلان با اشاره به برپایی یک موکب از استان گیلان در مراسم اربعین ۱۴۰۰ کشور عراق گفت: سایر موکب داران با مواکب دیگر مستقر در کربلای معلی همکاری می‌کنند و این امر اقدامی در جهت تقویت برادری‌ بین زائرین امام حسین نیز محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مواکب شهرستان‌ها می‌توانند در شهر خود با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به مردم همان منطقه خدمت رسانی کنند تا فرهنگ غنی اربعین با تمام ویژگی‌های خود بین مردم ظهور و بروز کند.

دوهندو ضمن قدردانی از مشارکت چشمگیر مردم گیلان در جمع آوری نذورات بیان کرد: یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان از ابتدای امسال تاکنون از نذورات مردم استان گیلان به ستاد مرکز برای بازسازی عتبات مقدسه تحویل داده شد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات گیلان تصریح کرد: پیش بینی می‌کنیم در طرح خانه به خانه، ۱۰تن برنج نیز برای نذورات سیدالشهدا جمع آوری کنیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه