مشارکت ۴۵۰ گیلانی در طرح بنای نور

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات گیلان از مشارکت ۴۵۰ گیلانی در راستای بازسازی عتبات عالیات در طرح بنای نور خبر داد.

مشارکت ۴۵۰ گیلانی در طرح بنای نور

به گزارش ۸دی، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات گیلان با بیان اینکه طرح بنای نور برای تسهیل در مشارکت عمومی برای بازسازی عتبات عالیات اجرا شد، اظهار کرد: این طرح به‌عنوان یک طرح مشارکتی بین بانک قرض‌الحسنه رسالت و ستاد عتبات عالیات برای جمع‌آوری نذورات مردمی شکل گرفته است.

وی در ادامه افزود: در این طرح متقاضیان می‌توانند با انتخاب مبالغ یک تا چهار میلیون تومان در ساخت و مرمّت و توسعه عتبات مقدسه شرکت کنند و به صورت غیر حضوری ماهانه ۱۷ هزار تومان قسط آن را پرداخت کنند.

مجید دوهندو با اشاره به اینکه از ابتدای آغاز این طرح ، ۴۵۰ نفر از استان گیلان در این طرح مشارکت داشته‌اند، گفت: طرح بنای نور طرحی مشارکتی است که علاقه‌مندان با شرکت در این طرح می‌توانند در ساخت صحن عقیله بنی‌هاشم، ساخت صحن حضرت فاطمه (س) و ترفیع گنبد امام حسین (ع) با پرداخت اقساط کم مشارکت کنند.

این مقام مسئول به سهولت شرکت در این طرح معنوی اشاره و خاطر نشان کرد: علاقمندان می‌توانند ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۴۹۷۵۷ به شماره حساب کارت ملی به نام ستاد عتبات عالیات استان گیلان واریز کنند، این ستاد آماده دریافت کمک‌ها و نذورات مردمی برای بازسازی عتبات مقدسه است. متقاضیان طرح می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۱۳۳۳۴۶۱۶۵۶ تماس بگیرند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
درود خدا به رهروان راه حاج قاسم سلیمانی 😍
در حاشیه