رئیس ستاد عتبات عالیات استان گیلان در گفتگو با ۸دی:

حب الحسین یجمعنا رمز اتحاد و برادری/ جرثومه فساد در هرجایی حقانیت اهل بیت(ع) مطرح بوده تفرقه‌انگیزی می‌کنند

“مجید دوهندو”، رئیس ستاد عتبات عالیات استان گیلان با اشاره به اینکه شعار «حب الحسین یجمعنا» رمز اتحاد و برادری بین ارادتمندان امام حسین(ع) فارغ از هرگونه مذهب و آیینی است، گفت: در هرجا حقانیت نظام، اسلام، انقلاب و اهل‌بیت علیه‌السلام مطرح بوده، جرثومه فساد در آنجا حضور داشته و به ایجاد تفرقه می‌پردازند لذا در مقابله با منافقین کوردل باید با بهره‌گیری از موقعیت اربعین ترفندهای این دشمنان را نقش بر آب نماییم.

حب الحسین یجمعنا رمز اتحاد و برادری/ جرثومه فساد در هرجایی حقانیت اهل بیت(ع) مطرح بوده تفرقه‌انگیزی می‌کنند

“مجید دوهندو” رئیس ستاد عتبات عالیات استان گیلان در گفت‌وگو با خبرنگار ۸دی، در پاسخ به این سوال که یکی از کار کردهای پیاده‌روی اربعین ایجاد وحدت بین مسلمانان اعم از شیعه و سنی است اما انتشار ویدیوهایی توسط برخی تفرقه انگیزان، نشان می‌دهد که این افراد به دنبال ایجاد اختلال در این مهم هستند، اظهار کرد: هر شخی به نوبه خود می‌تواند نقشه دشمنان که در راس آنها امریکا و اسرائیل قرار دارند و برخی کشورهایی که در تلاشند تا این حرکت جهانی را کم ارزش جلوه دهند که موفق هم نخواهند شد، خنثی کند. بهترین راه برملا ساختن ترفند دشمنان؛ تبیین، روشنگری و ایجاد وحدت میان مسلمانان ایران و عراق است.

جرثومه فساد در هرجایی حقانیت اهل بیت(ع) مطرح بوده تفرقه‌انگیزی می‌کنند

وی با تاکید بر اینکه است در هرجا حقانیت نظام، اسلام، انقلاب و اهل‌بیت علیه‌السلام مطرح بوده جرثومه فساد در آنجا حضور داشته و به ایجاد تفرقه می‌پردازند، افزود: ما و علی الخصوص زائران باید مراقب باشیم و با بهره گیری از این موقعیت اربعین ترفندهای دشمنان را نقش بر آب نماییم زیرا این شیوه مهمی در مقابله با منافقین کوردل است.

حب الحسین یجمعنا رمز اتحاد و برادری

دوهندو با اشاره به مسئله “اتحاد” با استناد به کلام سردار شهید سلیمانی مبنی بر اینکه “ما ملت امام حسینیم” بیان کرد: اتحاد در این شعار یعنی درکنار هم قرار گرفتن ارادتمندان امام حسین(ع) فارغ از هرگونه مذهب و آیینی، بر این اساس «حب الحسین یجمعنا» یعنی همگی با شعار امام حسین علیه السلام در زیر یک پرچم هستیم تا اتحاد و برادری و هماهنگی را ایجاد نماییم.

زائران به احیای وحدت و انسجام بپردازند

این مسئول اضافه کرد: زائرانی که اکنون در کشور عراق حضور دارند بایستی با بهره گیری از این فرصت و حضورشان کنار زوار که از کشورهای دیگر در این اجتماع حاضر شدند، به احیای وحدت و انسجام بپردازند و  اجتماع بزرگ پیاده روی اربعین را به انجام برسانند.

رئیس ستاد عتبات عالیات استان گیلان در پایان به زائرانی که توفیق شرکت در این پیاده‌روی نصیبشان شده است، خاطرنشان کرد: زوار نسبت به تمامی مواکب فارغ از عراقی و ایرانی که شبانه روز در تلاش هستند و همچنین نسبت به مردم عراق که در منازل یا مواکب‌ها چشم‌انتظارشان می‌باشند و برای حضور آنها لحظه‌شماری می‌کنند، قدرشناس باشند و تمامی موارد امنیتی، بهداشتی و … که لازم است را رعایت نمایند تا ان‌شاء‌الله به لطف خداوند و کوری چشم دشمنان، یک راهپیمایی عظیم و باشکوهی در اربعین امسال ثبت گردد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه