بیانیه اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان به مناسبت راهپیمایی با شکوه روز ۲۲ بهمن 

اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان به مناسبت راهپیمایی با شکوه روز ۲۲ بهمن بیانیه‌ای صادر کردند.

بیانیه اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان به مناسبت راهپیمایی با شکوه روز ۲۲ بهمن 

به گزارش ۸دی، اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان به مناسبت راهپیمایی با شکوه روز ۲۲ بهمن بیانیه صادر کردند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

ز دیروز راهی فردا شدیم
زمین خورده بودیم تا پا شدیم
کویر عطش خورده را سوختیم
اگر قطره بودیم دریا شدیم
به کوری دشمنان ایران سربلند، چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران عزیز هم آمد.

ما شاگردان مدرسه انقلاب در مسیر فتح قله های باور و تا اوج افتخار ایستاده ایم. ایستاده ایم با نگاهی به مسیر رو به تعالی طی شده و نگاهی امید بخش به آینده. ایستاده ایم تا طی کنیم گام دوم انقلاب اسلامی را.

ما اعضای انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان میراث دار شهیدان ایوب پورخوش سعادت، محمد نصرالهی، سلمان نوروزی، رسول فرجی، ایرج ترابی، فریبرز برشنورد و هزاران شهید گلگون کفن دانش آموخته مدرسه انقلابیم.

ما فرزندان عالم مجاهد، میرزای بزرگ جنگل، میرزا یونس استادسرایی هستیم.

ما نسلی چهل ساله ایم؛ از همکلاسی های آسمانی مان یاد گرفتیم که طلایه داران فردای سرزمین مان باشیم.

ما نسلی چهل ساله ایم؛ مدادهای کمرنگ ما امتداد سرخی خون همسنگرهای خدایی ماست.

ما نسلی چهل ساله ایم؛ رزمنده های دیروز، مجاهدین امروز و ان شاالله انصارالمهدی(عج) فردا.

اما آنچه که امروز خار چشم استکبار و زیاده خواهان شده است، به فرموده امام راحل عظیم الشأن فتح الفتوح انقلاب یعنی «تربیت جوانان انقلاب است». جوانانی که به کوری چشم دشمنان و مزدوران آمریکایی فتنه و انحراف، پیوندی ناگسستنی با آرمان های امام و شهدا بسته اند.

ما شاگردان مدرسه انقلاب با درک درست از موقعیت کنونی انقلاب و خطرات و هجمه های گسترده، در راستای تحقق منویات رهبر عظیم الشأن انقلاب با شعور انقلابی و پرشورتر از همیشه به یاری حضرت حق پای انقلاب ایستاده ایم تا پرچم استقلال و آزادی این ملت برای همیشه، در اهتزاز بماند.

اعضای اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان این بار هم چون سال های حماسه و خون و مجاهدت و بصیرت و مستحکم تر از همیشه فریاد “مرگ بر آمریکا” و “مرگ بر اسرائیل” را سر خواهند داد و به کوری چشم دشمنان و مغرضان و مزدورانی که بر طبل تفرقه و جنگ می کوبند تا امنیت کشور و منطقه را خدشه دار کنند، پاسدار حریم اسلام ناب خواهند ماند.

نسلی انقلابی که مجاهدت در کسب معارف دین و تحصیل علم را واجب می داند و بر عهدش با امامش برای تحقق تمدن نوین اسلامی، بیانیه گام دوم و چشم انداز پنجاه ساله ترسیم شده از سوی رهبر حکیم انقلاب خواهد ماند و نمی گذارد “انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد”.

اعضای اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با انتظار انتقام حقیقی خون سردار عزیز دلها شهید سپهبد سلیمانی از مستکبران عالم، ضمن حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، از همسنگران دانش آموز و عموم ملّت سربلند ایران برای حضور حماسی در این راهپیمایی دعوت می کند تا برگ زرین دیگری باشد در کتاب افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی.

جنبش دانش آموزی
اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه