مدیرکل اوقاف گیلان:

بزرگداشت انقلاب اسلامی در۴۸۰ بقعه متبرکه گیلان برگزار می شود

مدیرکل اوقاف گیلان گفت: ۴۸۰ بقعه متبرکه متبرکه استان گیلان ضمن آذین بندی و نورافشانی مجری برنامه های ایام الله دهه مبارک فجر هستند.

بزرگداشت انقلاب اسلامی در۴۸۰ بقعه متبرکه گیلان برگزار می شود

به گزارش ۸دی، حجت الاسلام ستار علیزاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان با اشاره بر لزوم گرامیداشت ایام الله دهه فجر، اظهار کرد: ۴۸۰ بقعه متبرکه متبرکه استان گیلان ضمن آذین بندی و نورافشانی مجری برنامه های ایام الله دهه مبارک فجر هستند.

علیزاده با بیان اینکه ۶۸ بقعه متبرکه شاخص استان گیلان نیز میزبان ویژه برنامه های متنوع فرهنگی و اجتماعی ایام دهه فجر هستند اذعان کرد: برپایی ویژه برنامه های گفتمان انقلاب اسلامی با حضور سخنرانان و وعاظ برجسته استانی و کشوری و ایستگاه های صلواتی، ویزیت رایگان، مشاوره خانواده، پخش فیلم از جمله این ویژه برنامه ها است.

وی از برپایی ۶۸ محفل انس با قرآن کریم در بقاع متبرکه گیلان خبر داد و گفت: انقلاب ما یک انقلاب قرآنی است و ترویج معارف قرآنی باید در راس برنامه های مربوط به گرامیداشت انقلاب باشد.

علیزاده اذعان کرد: در ویژه برنامه های گرامیداشت انقلاب در بقاع متبرکه بخشی به تکریم شهدا و خانواده های شهدا اختصاص داده شده و هیئت امنا و خادمان بقاع متبرکه به دیدار خانواده شهدا خواهند رفت.

وی یادآور شد: ۱۰ بقعه متبرکه در گیلان نیز مجری برنامه پیاده روی همگانی خواهند بود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان، انقلاب اسلامی ایران را به عنوان یک پدیده بی نظیر در تاریخ سیاسی جهان دانست و گفت: هدف انقلاب اسلامی را از بین بردن رژیم فاسد و وابسته پهلوی بود.

وی استقرار حکومت اسلامی و زمینه سازی برای تحقق انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) را دیگر اهداف مقدسی خواند که مردم ایران برای آن قیام کردند و گفت: خدمت به انقلاب اسلامی ایران خدمت به انقلاب جهانی امام زمان(عج) و خدمت به ملت شریف ایران، خدمت به اهل بیت(ع) و قرآن کریم است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه