امام جمعه انزلی:

شهدای حادثه سانچی برای خدمت به مردم جان خود را از دست دادند/ فساد مسئولان به دین مردم ضربه میزند

امام جمعه انزلی با اعلام اینکه رانت‌خواری، اختلاس و فساد برخی مسئولان سبب ضربه خوردن دین مردم می‌شود افزود: مسئولان نظام اسلامی در روز قیامت باید پاسخگوی عملکردشان باشند.

شهدای حادثه سانچی برای خدمت به مردم جان خود را از دست دادند/ فساد مسئولان به دین مردم ضربه میزند

به گزارش ۸دی، حجت‌الاسلام سید عبدالجواد شمس الدین امشب در مراسم سالروز شهادت “شهید علی حیدریه کهن” از شهدای حادثه کشتی سانچی اظهار داشت: پیام تسلیت مقام معظم رهبری سبب تسلی خاطر بازماندگان شهدای حادثه سانچی شد.

امام جمعه بندر انزلی با بیان اینکه تمامی انسان‌ها حتی انبیاء الهی نیز طعم مرگ را می‌چشند عنوان داشت: نکته مهمی که باید به آن توجه کنیم این است که چه کسانی موفق شدند در دوران حیاط خود به رشد و کمال دست پیدا کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شمس‌الدین با تاکید بر اینکه انسان باید از تمام لحظات عمرش برای دست یافتن به رشد و کمال استفاده کند تصریح کرد: خدمت کردن به مردم در نظام اسلامی یکی از عوامل دستیابی انسان به رشد و کمال است.

ایشان با اعلام اینکه قرار گرفتن انسان‌های مومن در نظام اسلامی یکی از عنایات خداوند متعال است خاطرنشان کرد: حضور در نظام اسلامی سبب می‌شود تا انسان‌ها آسانتر به رشد و تکامل دست پیدا کنند.

امام جمعه بندر انزلی با تاکید بر اینکه وظیفه مسئولان در نظام اسلامی بسیار سنگین است عنوان داشت: مسئولان در نظام اسلامی باید شرایط و زمینه را رسیدن مردم به کمال فراهم کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شمس‌الدین با اعلام اینکه رانت‌خواری، اختلاس و فساد برخی مسئولان سبب ضربه خوردن دین مردم می‌شود افزود: مسئولان نظام اسلامی در روز قیامت باید پاسخگوی عملکردشان باشند.

ایشان پیروزی انقلاب اسلامی یکی از عوامل دستیابی جوانان نظام اسلامی به رشد و کمال دانست و گفت: یکی از ویژگی‌های نظام اسلامی این است که مردم و مسئولان همراه با یکدیگر برای رشد و کمال جامعه تلاش می‌کنند.

امام جمعه بندر انزلی با بیان اینکه افراد منفعت طلب به رشد و کمال دست پیدا نکرده‌اند خاطرنشان کرد: امروز دشمن تمام تلاش خود را علیه ملت ایران به کار گرفته و عموم مسئولان نیز برای مقابله با این دشمنی تلاش می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شمس‌الدین با تاکید بر اینکه اگر کسی در شرایط کنونی کشور به دنبال خدمت به مردم باشد می‌تواند به رشد و کمال دست پیدا کند گفت: خدمت به مردم از جمله توصیه‌هایی است که در معارف دینی ما به آن اشاره شده است.

ایشان با بیان اینکه اگر کسی به خداوند متعال ایمان پیدا کند دیگر لغزش و کم‌کاری دیگران او را از صراط مستقیم خارج نمی‌کند اظهار داشت: اگر ما واقعاً به خداوند متعال ایمان داشته باشیم دیگر کثرت دشمن‌ها ما را از مسیرمان باز نمی‌گرداند.

امام جمعه بندر انزلی با اشاره به اینکه امروز مقام معظم رهبری در برابر تمام دشمنی‌ها و توطئه‌های داخلی و خارجی با صلابت ایستاده است افزود: این امر نشان دهنده ایمان واقعی به خدا است‌.

حجت‌الاسلام والمسلمین شمس‌الدین با بیان اینکه بزرگترین نیکی در نظام اسلامی این است که فردی برای رفع مشکلات مردم و باز کردن گره‌های آنان تلاش کند ابراز داشت: شهدای حادثه سانچی افرادی بودند که برای خدمت به مردم و نظام اسلامی جان خود را از دست دادند.

ایشان با بیان اینکه اگر کسی به جامعه اسلامی ضرر برساند در وهله نخست به خودش ضرر رسانده است خاطرنشان کرد: چنین افرادی قطعاً گریبانگیر شقاوت و بدبختی شدند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه