با تجلیل از فعالان برتر فضای مجازی بسیج؛

بزرگترین گردهمایی فعالان فضای مجازی گیلان با حضور سردار غیب پرور برگزار می شود

مسئول فضای مجازی سپاه قدس گیلان، گفت: بزرگترین گردهمایی فعالان فضای مجازی استان گیلان با حضور هزار نفر از جوانان گیلانی فعال در فضای مجازی، صبح روز چهارشنبه ۲۸ آذر در رشت برگزار می شود.

بزرگترین گردهمایی فعالان فضای مجازی گیلان با حضور سردار غیب پرور برگزار می شود

سجاد ستوده در گفتگو با خبرنگار ۸دی با بیان اینکه امروزه فضای سایبر مهمترین عرصه جنگ نرم است، اظهار کرد: لازمه پیروزی در این جنگ تمام عیار تبلیغاتی بر علیه انقلاب اسلامی، فعالیت هماهنگ و تشکیلاتی است.

وی با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت بسیج و نیروهای مردمی و توانمندِ معتقد به انقلاب اسلامی در عرصه مقابله با تهاجم همه جانبه غرب و دشمنان نظام استفاده کرد، گفت: با توجه به گستردگی روزافزون فضای مجازی و به جهت استفاده مناسب و صحیح از فرصت های فراوان این فضا و نیز پیشگیری از آسیب های ریز و درشت آن، ایجاد و ارتقاء شبکه مردمی مبتنی بر انقلاب اسلامی در فضای مجازی ضروری به نظر می رسد.

مسئول فضای مجازی سپاه قدس گیلان با اشاره به نتایج ایجاد وحدت و انسجام فعالان فضای مجازی گفت: هم افزایی و تلاش برای انسجام بیشتر همه افراد توانمند و فعال در حوزه‌های مختلف فضای مجازی به ویژه جوانان بسیجی و نیروهای فعال در تشکل‌ها و مجموعه های مردمی و انقلابی در سطح استان گیلان، ضمن آنکه بسترهای لازم در زمینه پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و منویات رهبری معظم انقلاب در این حوزه را فراهم می‌سازد، موجب ایجاد جبهه‌ی متحد و هم راستا در مقابله با نقشه ها و حملات دشمنان نظام خواهد شد.

ستوده با اشاره به اینکه ما از هیچ گونه تلاشی برای فراهم آوردن بستر مناسب جهت فعالیت تشکیلاتی نیروهای انقلابی در فضای مجازی دریغ نخواهیم کرد، افزود: وظیفه ما و همه دلسوزان است که در مسیر تشکیل شبکه ای منسجم و کارا از فعالان فضای مجازی گام برداشته و همه زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری را در این زمینه مهیا سازیم.

ستوده با اشاره به اینکه در ماه های اخیر و با حمایت قابل تقدیر فرمانده سپاه قدس گیلان و با همراهی تشکل های مردمی فعال در فضای مجازی، حرکت های بسیار خوبی در زمینه تشکیل شبکه ای مردمی از فعالان فضای مجازی در سطح استان صورت گرفته است، گفت: بزرگترین گردهمایی فعالان فضای مجازی استان گیلان با حضور هزار نفر از جوانان گیلانی فعال در فضای مجازی، صبح روز چهارشنبه ۲۸ آذر در رشت برگزار خواهد شد.

مسئول فضای مجازی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه بیش از هزار نفر از نیروهای مردمی انقلابی در این گردهمایی شرکت خواهند کرد، اظهار داشت: در این همایش که با حضور سخنران های کشوری و با اجرای برنامه های متنوع برگزار می شود، از فعالان برتر فضای مجازی استان در حوزه های مختلف اعم از انیمیشین، اپلیکیشن و نرم افزار، بازی، شبکه های اجتماعی، تولید محتوا، رسانه و … تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه