معاون سازمان‌دهی، آموزش و امور استان‌های سازمان سراج:

گیلان در تولیدات رسانه‌ای حوزه هویت‌بخشی ضعیف است

معاون سازمان‌دهی، آموزش و امور استان‌های سازمان سراج با تأکید بر اینکه گیلان در تولیدات رسانه‌ای حوزه هویت‌بخشی ضعیف است، گفت: هیچ جای ایران، افرادی همچون اسلم بن عمرو دیلمی و آیت‌الله رسولی و آیت‌الله ضیابری و علم الهدای رشتی را ندارد؛ اما گیلانی‌ها این افراد را نمی‌شناسند.

گیلان در تولیدات رسانه‌ای حوزه هویت‌بخشی ضعیف است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» سجاد ستوده عصر امروز در آیین تکریم و معارفه مسئول سازمان فضای مجازی سراج در گیلان با بیان اینکه امروز تولید محتوا بسیار مهم است، اظهار کرد: آن چه امروز فضای مجازی گیلان نیاز دارد تولید محتوا است؛ لذا امروز میرزا حبیب‌الله رشتی را کمتر می‌شناسیم و دیگران برای معرفی چهره‌های هویتی خودشان کتاب نوشته‌اند و فیلم ساخته‌اند.

وی با تأکید بر اینکه در تولیدات رسانه‌ای در حوزه هویت‌بخشی در گیلان ضعف داریم، افزود: هیچ جای ایران، افرادی همچون اسلم بن عمرو دیلمی و آیت‌الله رسولی و آیت‌الله ضیابری و علم الهدای رشتی را ندارد؛ اما گیلانی‌ها این افراد را نمی‌شناسند.

معاون سازمان‌دهی، آموزش و امور استان‌های سازمان سراج تصریح کرد: استان گیلان علم الهدای رشتی رهبر تنها قیام دوره پهلوی اول را در ایران دارد؛ اما هنوز در خصوص وی کاری صورت نگرفته است.

محسن پورپیر، مسئول جدید سازمان فضای مجازی سراج در گیلان هم در این نشست با بیان اینکه نگاه ما در این میدان نگاه رهبر معظم انقلاب است، اظهار کرد: خط‌مشی ما در راستای تحقق تمدن اسلامی است و ابزار ما شکل‌دهی حلقات میانی و پایینی فضای مجازی است و این کار با اصالت ندادن به مال و مادیات و با اصالت دادن به نفوس انسانی محقق خواهد شد.

گفتنی است؛ در انتهای این نشست، محسن پورپیر به‌عنوان مسئول جدید سازمان فضای مجازی سراج در گیلان معرفی و از تلاش‌های سجاد ستوده، مسئول سابق این سازمان تقدیر و تشکر شد.

پورپیر پیش‌ازاین معاون اجرایی سازمان سراج در گیلان بود و سجاد ستوده نیز پیش‌ازاین با حکم رئیس سازمان فضای مجازی سراج کشور به‌عنوان معاون سازمان‌دهی، آموزش و امور استان‌های این سازمان منصوب شده است.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه