مسئول سازمان فضای مجازی سراج گیلان در گفتگو با «هشت‌دی»:

امید و خودباوری موتور محرک جامعه است

مسئول سازمان فضای مجازی سراج گیلان با اشاره به ماموریت سراج در آگاه‌سازی و توانمند‌سازی افراد در مواجه با جنگ شناختی است، گفت: امید و خودباوری، چرخه لازم برای رشد و موتور محرک جامعه به خصوص جوانان است.

امید و خودباوری موتور محرک جامعه است

محسن پورپیر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» با اشاره به ماموریت رسانه‌ای و فرهنگی مجموعه سراج با بیان اینکه این مجموعه به واسطه فعالیتش در سطح کشور و استان در حوزه فضای مجازی فعال است، گفت: سراج یک مجموعه حاکمیتی و مردمی با محوریت ارتباط با مردم ذیل منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص کنشگران مجازی شکل گرفته است.

وی به اهمیت فضای مجازی در دنیای امروز اشاره کرد و گفت: امروزه استراتژی دشمن در راستای ورود به فضای مجازی و سیاه‌نمایی است لذا برای مقابله نیازمند ورود به فضای سایبری، آگاهی بخشی، توانمندسازی فنی و تولید محتوا در جهت آگاه‌سازی مردم در خصوص اهمیت این فضا هستیم که مانند دفاع مقدس به حضور همه اقشار مردم نیاز است.

ماموریت سراج در توانمند‌سازی افراد در مواجه با جنگ شناختی

مسئول سازمان فضای مجازی سراج گیلان در این راستا تصریح کرد: ماموریت سراج، آگاه‌سازی و توانمند‌سازی افراد در خصوص جنگ شناختی دشمن است.

پورپیر گفت: نیازمند تصمیم‌سازی برای لایه‌های مختلف جامعه اعم از مسئولین و مردم هستیم چون دشمن درصدد نااُمید‌کردن مردم و کوچک‌سازی دستاوردهایی است که در سایه تحریم‌های ظالمانه بومی‌سازی شده است.

امید و خودباوری موتور محرک جامعه است

مسئول سازمان فضای مجازی سراج گیلان در پایان با بیان اینکه امید و خودباوری، چرخه لازم برای رشد و موتور محرک جامعه به خصوص جوانان است، خاطرنشان کرد: سراج سعی در انتقال مفاهیم به جامعه از طریق لایه‌بندی طیف‌ها برای طرح‌ریزی و پاسخ به سئوالات و شبهات دارد.

پورپیر در پایان خاطرنشان کرد: این مجموعه به واسطه نقش مردمی و ارتباط با لایه‌های مختلف مردم با دیدگاه انقلابی سعی در انتقال واقعیات دارد.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه