آسمان گیلان تا فردا صاف و در بعضی نقاط وزش باد گرم است

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: آسمان استان تا فردا (پنجشنبه) صاف تا نیمه ابری، در بعضی نقاط بویژه ارتفاعات وزش باد گرم خواهد بود.

آسمان گیلان تا فردا صاف و در بعضی نقاط وزش باد گرم است

به  گزارش ۸دی، مازیار غلامی با بیان اینکه نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت سامانه کم فشار در منطقه است اظهار کرد: بر این اساس تا فردا شرایط برای وزش باد گرم (بعضی نقاط شدید/ خیلی شدید) و کاهش رطوبت نسبی مهیاست.

وی خاطر نشان کرد: طی این مدت در پاره ای از نقاط وقوع پدیده مه دور از انتظار نیست و به تدریج از بعد ازظهر پنجشنبه با شمالی شدن جریانات، افزایش ابر، وزش باد و بارندگی (ارتفاعات بالادست بارش برف) و کاهش دما تا اوایل هفته آینده پیش بینی می شود.

غلامی آسمان امروز گیلان را صاف تا قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر، بعضی نقاط وزش باد گرم (بویژه ارتفاعات و دامنه ها گاهی شدید/خیلی شدید) عنوان و برای فردا نیز آسمان استان را صاف تا نیمه ابری، بعضی نقاط وزش باد گرم (بویژه ارتفاعات و دامنه ها گاهی شدید/خیلی شدید) ، بتدریج افزایش ابر، وزش باد(پاره ای نقاط شدید) ، طی شب بارندگی پیش بینی کرد.
وی بیشینه دمای استان طی شبانه روز گذشته را با ۲۲ درجه مربوط به لاهیجان و کمینه دمای فردا را با هفت درجه مربوط به جیرنده ذکر کرد .

به گفته غلامی، بیشینه دمای امروز رشت ۲۲ درجه و کمینه دمای فردای مرکز استان گیلان نیز ۱۳ درجه خواهد بود.

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه