سرپرست اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان:

آتش‌سوزی جنگل‌های آستارا و رودسر مهار شد

سرپرست اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان با بیان اینکه آتش‌سوزی جنگل‌های آستارا و رودسر با تلاش نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی مهار شده است، گفت: مردم و مسافران در مراتع و جنگل‌ها آتش روشن نکنند.

آتش‌سوزی جنگل‌های آستارا و رودسر مهار شد

سید مازیار رضوی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» با اشاره به آتش‌سوزی بخشی از جنگل‌های استان گیلان در پی وزش باد گرم، اظهار کرد: وزش باد گرم از اواخر شب گذشته در منطقه آغاز شد که منجر به آتش‌سوزی ۵ هزار مترمربع از جنگل‌های شهرستان آستارا در محدوده روستای عنبران شده است.

وی علت این حریق ناشی از بی‌احتیاطی عامل انسانی در پی وزش باد گرم دانست و افزود: این آتش‌سوزی با تلاش نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی مهار شده است.

سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان در ادامه به آتش‌سوزی بخش‌هایی از مناطق جنگلی رحیم‌آباد از توابع بخش چابکسر شهرستان رودسر اشاره کرد و گفت: شب گذشته حدود یک‌هزار مترمربع از جنگل‌های ابن منطقه دچار حریق شد که آتش با تلاش نیروهای یگان حفاظت و با کمک نیروهای بسیجی و اهالی منطقه مهار شد.

رضوی در پایان از عموم مردم و مسافرانی که عازم استان گیلان هستند خواست در مراتع و جنگل‌های استان آتش روشن نکنند و تصریح کرد: مردم اگر ضرورتی برای روشن‌کردن آتش داشتند حتماً پیش از ترک محل آتش را خاموش کنند.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه