نماینده گیلان در مجلس خبرگان: برخی مسئولان به ارائه گزارش غلط عادت کرده‌اند

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با انتقاد از گزارش غلط دادن و وارونه کردن واقعیات استان توسط برخی از مسئولان گیلان گفت: این عمل ظلم آشکار به مردم و نظام است.

نماینده گیلان در مجلس خبرگان: برخی مسئولان به ارائه گزارش غلط عادت کرده‌اند

به گزارش ۸دی،‌ آیت‌الله سیدعلی حسینی اشکوری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌ گزارش غلط دادن و وارونه کردن برخی از واقعیات استان در برخی از مسئولان گیلان باب شده است در حالی‌که این عمل خلاف در حقیقت ظلم آشکاری به مردم و بنیان نظام است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد:‌ هیچ کسی نمی‌تواند حجم عظیم بسیاری از خدمات ارائه شده توسط مسئولان پاک‌دست و متعهد را در گیلان منکر شود اما اخیراً در باب مسائل مهم استان شاهد برخی اظهارنظرهای خلاف واقع هستیم که صحت ندارد و بی‌انصافی است.

آیت‌الله حسینی اشکوری به بازدید خود از کارخانه چوکای تالش اشاره کرد و ابراز داشت:‌ قبل از عزیمت به منطقه، وضعیت این کارخانه را از یکی از مسئولان استان گیلان پیگیر شدم اما وی از بسته بودن این واحد بزرگ صنعتی و تعطیلی صد در صدی آن سخن گفت در حالی‌که واقعیت ماجرا چیز دیگری بود.

وی ارائه آمارهای غلط توسط برخی مسئولان و انتقال آن به سطح ملی را مورد انتقاد قرار داد و گفت:‌ روشن بودن چراغ یک کارخانه،‌ اشتغال خیل عظیمی از مردم و چرخیدن چرخ‌های تولید ملی آن‌هم در این برهه حساس زمانی مایه مباهات است و برخی به جای شبه‌افکنی باید فکری برای حل مشکلات موجود بکنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری به بازدیدی که از مناطق سیل‌زده شرق استان گیلان داشت نیز اشاره کرد و اظهار داشت:‌ با وجود همه خسارات و آسیب‌های وارده مسئولان ذیربط خدمات بسیار خوبی را برای رفاه حال مردم انجام داده‌اند و تلاش خوبی برای رفع نواقص و مرمت مناطق سیل‌زده دارند.

آیت‌الله حسینی اشکوری اشاعه برخی مطالب کذب در مورد خرابی‌های ایجاد شده و نسبت دادن آن به بعد از انقلاب را متذکر شد و بیان داشت: تخریب یک پل و القای ناکارآمدی نظام از حربه‌های‌ دشمنان و ستون پنجم آنان است که به جای همدردی با مردم مناطق سیل‌زده تنها درصدد شبه‌افکنی هستند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری تلاش مسئولان در مناطق غربی استان را نیز قابل تقدیر اعلام کرد و اظهار داشت:‌ علاوه بر خدمات بسیار زیاد مقرر شد برای کاهش آسیب‌ سیلاب‌ها برخی از خانوارهایی که منزلشان در مسیر رودخانه‌ها واقع شده‌اند را به مکان دیگری انتقال دهند.

وی خدمت‌رسانی به مردم را از بزرگ‌ترین نعمت‌های خداوند و فرصتی مغتنم برای مسئولان نظام خواند و تصریح کرد:‌ مردم ولایتمدار گیلان همواره پای ارزش‌های نظام بوده و هستند بنابراین گره‌ گشایی از مشکلات آنان و رفع دغدغه‌هایشان باید نصب‌العین تمام مسئولان جمهوری اسلامی شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با دعوت از مردم به همدلی و اتحاد در آستانه فرا رسیدن ۱۳ آبان ابراز داشت:‌ از تمامی آحاد ملت تقاضا دارم همچنان با بصیرت کامل اوضاع و شرایط کشور و نظام را رصد کنند و ضمن پشتیبانی از ولایت فقیه نسبت به توطئه‌های رنگارنگ دشمن هوشیار باشند.

آیت‌الله حسینی اشکوری به تبلیغات سوء و مغرضانه دشمن در آستانه اجتماع عظیم و میلیونی اربعین اشاره کرد و گفت:‌ اختلاف‌افکنی بین دو ملت ایران اسلامی و کشور عراق از جمله حربه‌های دشمن است که با هدف ایجاد خدشه و اختلال در مراسم باشکوه اربعین در فضای مجازی به راه افتاده است.

وی با تأکید بر باج‌خواهی و رفتار حقیرانه آمریکایی‌ها با زیردستان زبونشان در منطقه خاورمیانه بیان داشت:‌ آن‌ها در هیچ کشوری از عراق و سوریه و یمن گرفته تا کشور افغانستان هزینه‌ای برای خود ایجاد نمی‌کنند در عوض به راحتی نقشه‌ها و استراتژی‌های شوم خود را عملی می‌سازند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری تنها راه مقابله با زیاده‌خواهی‌ آمریکایی‌ها در منطقه را برشمرد و در تشریح آن عنوان کرد:‌ ملت‌های مسلمان باید برای آمریکایی‌ها به هر نحوی شده هزینه ایجاد کنند و این تنها راه بیرون کردن آنان از سرزمین‌های اسلامی و منطقه خاورمیانه است.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه