سردار سپهر در مراسم گرامیداشت روز سرباز:

سیاست های آمریکا در منطقه شکست خورده است/ یک وجب از خاک ایران را به دشمنان نمی‌دهیم

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آمریکا امروز بیش از ۲۴تریلیون دلار بدهکار است و در خاورمیانه ۷تریلیون دلار هزینه کرده، اما به اذعان خودشان شکست خورده ان

سیاست های آمریکا در منطقه شکست خورده است/ یک وجب از خاک ایران را به دشمنان نمی‌دهیم

به گزاش ۸دی، سردار سپهر جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در آیین بزرگداشت روز سرباز و تجلیل از سربازان انقلاب اسلامی و خانواده شهدای سرباز که صبح امروز از ساعت ۸ در سالن ۵ آذر سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، اظهار داشت: وقتی انقلاب اسلامی پیروز شد هیچ یک از نظریه پردازان دنیا باور نمی کردند که بعد از سه قرن یک کشور انقلاب دینی کند.

وی با بیان اینکه از قرن هفدهم تمام نخبگان به اجماع رسیده بودند که با دین مبارزه کنند، افزود: این یعنی دین فقط در حوزه فردی جوامع بشری کاربرد داشته باشد و وارد بقیه حیطه‌ها نشود.

سردار سپهر با اشاره به  اینکه این نتیجه رسیدند که نهایتا تا اواخر قرن بیستم چیزی به نام دین حتی در زندگی فردی هم نباشد، بیان کرد: اما می بینیم که در همین دوران فردی در ایران بزرگترین حکومت مدافع و دست نشانده آمریکا را سرنگون کرد.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: آنها گمان می کردند با یک کودتا می توانند این حکومت را سرنگون کنند اما پنج کودتای آنها ناکام ماند، حتی ظرف مدت کوتاهی رهبران سیاسی معنوی دینی انقلاب را ترور کردند اما باز هم انقلاب سرنگون نشد.

وی با بیان اینکه منافقان شروع کردند با ترور آحاد جامعه انقلاب را سرنگون کنند، خاطرنشان کرد: اتفاقات زیادی افتاد تا جایی که بنی صدر یک نفوذی به سمت ریاست جمهوری رسید.

سردار سپهر گفت: کار تا جایی ادامه پیدا کرد که جنگ جهانی علیه ایران به راه افتاد و برای اولین بار بعد از یک دهه همه کشورها برای مقابله علیه جمهوری اسلامی ایران با همدیگر متحد شدند.

وی با اشاره به اینکه آنها سعی کردند ظرف کوتاه ترین مدت در این جنگ نا برابر را به تمام برسانند، تصریح کرد: ما در اوایل دوران دفاع مقدس سلاح هم نداشتیم و نیروهای نظامی ما از هم پاشیده بود و حتی خزانه کشور خالی بود، اما به خواست خدا انقلاب اسلامی تداوم پیدا کرد.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: قبل از انقلاب هرگاه قدرت های بزرگ یک تشر به ما زدند گوشه ای از خاک ایران را جدا کردند و این تجربه تلخ برای ایران بود. هرات افغانستان، پاکستان، قزاقزستان، قرقیزستان، ترکیه، عمان، بحرین، قطر و … از ایران بوده اما با یک تهدید آنها را از ایران جدا کردند.

سردار سپهر با اشاره به اینکه خلیج فارس به تنهایی ۶۰درصد انرژی جهان را تامین می کند، عنوان کرد: دشمنان بارها بعد از انقلاب سعی کردند با تشکیل شورای همکاری خلیج فارس انقلاب و کشور را زمین بزنند.

وی با بیان اینکه برخی در زمان جنگ به امام(ره) اصرار می کردند که اروند را بدهید تا جنگ تمام بشود، گفت: امام(ره) از یک وجب خاک ایران عقب ننشست چرا که یک وجب از خاک ایران قابل جدا شدن نیست و خدا می‌خواهد این انقلاب تداوم پیدا کند.

وی در ادامه بیان کرد: امروز شاهد هستیم که جنگ های منطقه ای هم نتوانسته حزب الله را کم قدرت کند، حتی اینها به یمن هم رحم نکردند در حالی بود که فقط برای قدرت نمایی به یمن حمله کرده تا بتوانند از جایگاه یمن برای اهداف آینده خود استفاده کنند.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به شکست سیاست های آمریکا در منطقه افزود: فتنه های زیادی در کشور رقم زدند آمریکا امروز بیش از ۲۴تریلیون دلار بدهکار است و در خاورمیانه ۷تریلیون دلار هزینه کرده، اما به اذعان خودشان شکست خورده اند.

سردار سپهر با بیان اینکه امروز حماس در فلسطین، حشد الشعبی در عراق، انصارالله در یمن، مجاهدین در افغانستان، بسیج مردمی در سوریه و حزب الله در لبنان تعیین کننده قدرت و امنیت منطقه هستند، خاطرنشان کرد: این نیروها راه را برای ظهور حضرت حجت(عج) فراهم کرده اند و انشاالله پرچم این انقلاب به دست امام زمان(عج) می رسد چراکه خداوند وعده پیروزی به ما داده است.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه