فرمانده نیروی دریایی سپاه:

دشمن محیط‌زیست خلیج‌فارس را تهدید می‌کند

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه یکی از اهداف دشمن به خطر انداختن محیط‌زیست خلیج‌فارس است، گفت: این موضوع را بارها به کشورهای حاشیه خلیج‌فارس هشدار داده‌ایم.

دشمن محیط‌زیست خلیج‌فارس را تهدید می‌کند

به گزارش هشت‌دی سردار علیرضا تنگسیری پیش از ظهر امروز در آیین اختتامیه همایش ملی فرصت‌ها و تهدیدهای نوپدید دریایی در زیباکنار با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال ۹۱ مبنی بر اینکه تهدیدها در دنیا در حال تحول است و باید دانشگاه‌ها و مراکز علمی کشور هم‌زمان با این تهدیدهای نو برنامه داشته باشند، گفت: دانشگاه‌ها باید پژوهش‌محور باشند.

وی با بیان اینکه برای مقابله با تهدیدهای نو با برنامه و هدفمند باید عمل کنیم، افزود: برنامه‌ریزی برای برگزاری همایش ملی فرصت‌ها و تهدیدهای نوپدید دریایی از یک سال پیش آغاز شد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه این همایش با ۶ محور اصلی برگزار شد، تصریح کرد: همایش ملی فرصت‌ها و تهدیدهای نوپدید دریایی با همکاری دانشگاه‌های دریایی امام خمینی (ره)، دانشگاه جامع امام حسین، دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله، دانشگاه علوم و فنون امام خامنه‌ای، دانشگاه علامه طباطبایی و دانشگاه فردوسی مشهد همراه با دو مجموعه خارج از دانشگاه برگزار شد.

سردار تنگسیری با اشاره به تنوع و کیفیت مقالات ارائه شده به این همایش، گفت: از مجموع ۲۹۷ مقاله ارسالی به دبیرخانه این همایش ۳۶ مقاله مورد بحث قرار گرفت و در تلاشیم مقالات برتر را راهبردی و کاربردی کنیم.

وی یکی از اهداف دشمن را به خطر انداختن محیط‌زیست خلیج‌فارس دانست و گفت: در این‌خصوص بارها به کشورهای اسلامی حاشیه خلیج‌فارس هشدار دادیم که اگر اتفاقی بیفتد ممکن است کل خلیج‌فارس با تهدید مواجه شود.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه