فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران خبر داد:

جزئیات توقیف نفتکش مورد حمایت آمریکا توسط نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس+ فیلم

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران از توقیف نفتکش خارجی حامل یک‌میلیون لیتر سوخت قاچاق در خلیج فارس توسط نیروی دریایی سپاه خبر داد.

جزئیات توقیف نفتکش مورد حمایت آمریکا توسط نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس+ فیلم

به گزارش هشت‌دی، سردار سرتیپ رمضان زیراهی امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر از انهدام باند سوخت قاچاق در خلیج فارس خبر داد و اظهار کرد: شناور خارجی حامل با بیش از یک میلیون لیتر سوخت قاچاق در مرز دریایی خلیج‌ فارس با هوشیاری و اقتدار نیروی دریایی سپاه توقیف شد.

وی با بیان اینکه این کشتی از پشتیبانی نظامی آمریکا برخوردار بود، افزود: با هوشیاری، دقت عمل، رفتار حرفه‌ای و اقتدار رزمندگان نیروی دریایی سپاه اقدامات غیرقانونی و غیرحرفه‌ای آمریکایی‌ها در خلیج فارس با شکست مواجه و مایه سرافکندگی آنها شده است.

دریادار دوم زیراهی با تشریح توقیف کشتی حامل سوخت قاچاق در مرز دریایی خلیج فارس تصریح کرد: ششم ژوئیه نیز رزمندگان منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در حال بازرسی یک فروند شناور با نام تجاری (NADA2) که به‌صورت سازمان‌یافته مبادرت به قاچاق نفت‌گاز جمهوری اسلامی در خلیج فارس‌ می‌کرد، بودند که آمریکایی‌ها برای ممانعت از این اقدام قانونی، یک‌سری تحرکات غیرحرفه‌ای و مخاطره‌آمیز انجام دادند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه رزمندگان منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در زمان بازرسی و توقیف متوجه می‌شوند که کاپیتان شناور متخلف با مرکز کنترل و فرماندهی آمریکایی‌ها در منطقه در حال مکالمه برای فرار است، خاطرنشان کرد: در مکالمه‌های ضبط‌‌شده مأمور مرکز کنترل و فرماندهی آمریکایی به کاپیتان کشتی می‌گوید «موتور شناور را خاموش کنید تا نیرو‌های نظامی آمریکایی برای کمک برسند».

فیلمی از لحظه توقیف نفتکش خارجی حامل یک‌ میلیون لیتر سوخت قاچاق

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه