خیران حدود ۲ میلیاد تومان برای زندانیان گیلان کمک کردند

حمیدکامران زاده روز جمعه با اشاره به پایان یافتن جشن های گلریزان امسال استان طی ماه مبارک رمضان افزود: خیران و مردم نوع دوست ؛ در مجموع حدود دو میلیارد تومان برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد استان کمک کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۳۵ درصدی کمک های مردمی را نشان می دهد.

خیران حدود ۲ میلیاد تومان برای زندانیان گیلان کمک کردند

به گزارش هشت دی، حمیدکامران زاده روز جمعه  با اشاره به پایان یافتن جشن های گلریزان امسال استان طی ماه مبارک رمضان افزود: خیران و مردم نوع دوست ؛ در مجموع حدود دو میلیارد تومان برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد استان کمک کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۳۵ درصدی کمک های مردمی را نشان می دهد.
وی در ادامه به برگزاری آخرین جشن گلریزان امسال در گیلان در شهرستان ماسال و بخش خمام رشت اشاره و تصریح کرد: نیکوکاران در جشن گلریزان شهرستان ماسال ۱۷۴ میلیون تومان کمک کردند که از این میزان، ۱۴۵ میلیون تومان بصورت وعده و ۳۶ میلیون تومان نقد و چک بوده است.
وی اضافه کرد: همچنین خیران در بخش خمام از توابع شهرستان رشت ، ۲۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد کمک کردند که از این میزان ۱۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان چک و نقد و پنج میلیون تومان بصورت وعده بوده است .
در حال حاضر ۸۶۸ نفر زندانی جرائم غیر عمد در زندان های گیلان بسر می برند.
سال گذشته یک هزار و ۲۲ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد گیلان با تلاش های ستاد دیه و کمک خیران استان و پرداخت ۷۸ میلیارد تومان بدهی آزاد شدند که ۲۸۲ نفر فقط از کمک های خیران بوده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه