نماینده رودسر و املش در گفتگو با 8دی:

کلید حل مشکلات کشور باید در داخل جستجو شود/ برخی رسانه های داخلی خرید کالای خارجی را به مردم القاء می کنند

نماینده رودسر و املش در مجلس با بیان اینکه طبق فرمایش مقام معظم رهبری کلید حل مشکلات کشور باید در داخل جستجو شود، گفت: باید درصد آسیب پذیری را نسبت به تحریم های اقتصادی با نگاه به درون کاهش دهیم.

کلید حل مشکلات کشور باید در داخل جستجو شود/ برخی رسانه های داخلی خرید کالای خارجی را به مردم القاء می کنند
اسدالله عباسی در گفت و گو با خبرنگار ۸دی در رابطه با اقدانات عملی مجلس برای حمایت از کالای ایرانی، اظهار کرد: توجه به منابع و استعدادهای داخلی کشور مورد تأکید مقام معظم رهبری است، طبق فرمایش مقام معظم رهبری کلید حل مشکلات کشور را در داخل باید جستجو کرد.
وی با تأکید بر اینکه حمایت از اقتصاد مقاومتی گره گشای مشکلات اقتصادی است، تصریح کرد: باید کالای ایرانی مورد حمایت ویژه ای قرار بگیرد.
نماینده رودسر و املش در مجلس با اشاره به اینکه رویکرد برخی از رسانه های داخلی هم جهت با رسانه های غربی و ماهواره ای القا کردن خرید کالای خارجی است، اضافه کرد: تبلیغات اینها جریان فرهنگ مصرف را در مسیر کالای ایرانی هدایت نمی کند.
عباسی با بیان اینکه کیفیت کالای ایرانی باید افزایش پیدا کند، تصریح کرد: تولید کنندگان ما هم باید در این جهت فعالیت ویژه ای داشته باشند.
نماینده رودسر و املش در مجلس برخورد با واردات کالاهای مشابه تولید داخل را از شاه راه های اصلی حمایت از کالای ایرانی برشمرد و اضافه کرد: نیاز به یک عزم و اراده ملی در این راستا وجود دارد.
وی با اشاره به اینکه مردم به عنوان مرجع اصلی مصرف باید در جهت مصرف کالای ایرانی حرکت کنند، افزود: نهادها و ارگانهایی مانند مجلس در حمایت از کالای ایرانی سهم دارند و باید در این راستا اقدامات خوبی انجام دهند.
نماینده رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی افزود: اصلاح و تصویب قوانون جدید در راستای حمایت از کالای ایرانی در صورت نیاز در مجلس انجام خواهد شد.
وی با تأکید بر اینکه حمایت از کالای ایرانی به معنای تحقق بی نیازی به کالاهای آن سوی مرزها است، تصریح کرد: باید درصد آسیب پذیری را نسبت به تحریم های اقتصادی با نگاه به درون کاهش دهیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه