نماینده مردم رودبار:

صدور فرهنگ غنی گیلانیان در کنار جاذبه‌های طبیعی و تاریخی دلیل پربازدید بودن آن در ایام نوروز است

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی صدور فرهنگ غنی گیلانیان در کنار جاذبه‌های طبیعی و تاریخی را دلیل اصلی پربازدید و پرتردد بودن آن در ایام نوروز نام برد.

به گزارش هشت دی،منوچهر جمالی در رشت با اشاره به ظرفیت غنی استان گیلان درزمینه گردشگری اظهار کرد: گیلان با داشتن جاذبه‌های گردشگری دریا محور، جنگل، جلگه، کوه، خشک و معتدل و قومیت‌های مختلف با غذاهای متفاوت از بی‌نظیرترین استان‌های کشور است.

وی با اشاره به نقش بی‌بدیل مسئولان و مردم در جذب گردشگر در گیلان افزود: با تلاش‌های صورت گرفته و صدور فرهنگ غنی و رنگارنگ گیلانیان گردشگران زیادی در استان جذب‌شده‌اند.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کشور به رودبار گفت: با ارائه ظرفیت‌ها و توان شهرستان رودبار به مسئولان کشور و متولیان استانی قول مساعدت و توسعه زیربناهای گردشگری شهرستان و استان گرفته‌شده است.

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان در خانه ملت با تاکید بر همراهی و همکاری بیشتر مسئولان استانی و شهرستانی در توسعه گردشگری شهرستان رودبار بیان کرد: ظرفیت‌های شهرستان رودبار در گردشگری بسیار زیاد است و همه باید کمک کنند تا با معرفی جاذبه‌ها و گردشگاه‌ها سیل مسافران و گردشگران به شهرستان بیشتر شود.

جمالی بابیان اینکه رودبار همه‌چیز برای دیدن و اقامت دارد و این مهم در نوروز خود را نشان داده تصریح کرد: ظرفیت‌های گردشگری در حوزه‌های تاریخی، فرهنگی، زیارتی، تفریحی، غذا، اقامت و غیره در شهرستان رودبار باعث شده تا این شهرستان به یکی از پرترددترین و پربازدید ترین شهرستان‌ها در ایام تعطیلات به‌ویژه نوروز باشد.

وی با تاکید بر اینکه فرهنگ عمومی و بومی گیلان یکی از اصلی‌ترین جاذبه‌های توریست است گفت: گیلان و شهرستان رودبار از فرهنگ غنی بومی و محلی برخوردار است و با معرفی و تقویت فرهنگ عمومی و محلی می‌توان در جذب گردشگر بیش‌ازپیش موفق بود.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه