فرمانده سپاه قدس گیلان:

دیدار با خانواده شهدا قوت قلب خادمان ملت است/ روحیه جهادی راه‌حل بسیاری از مشکلات جامعه است

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: همه باید در مقابل شهدا پاسخگو باشند، مسئولان باید به خدمت مردم در آیند و مدیریت کردن فقط پشت میز نشستن نیست.

دیدار با خانواده شهدا قوت قلب خادمان ملت است/ روحیه جهادی راه‌حل بسیاری از مشکلات جامعه است

سردار محمد عبدالله‌پور پیش از ظهر امروز در دیدار با خانواده های شهیدان یوسفی و نهی قناد در رشت با اشاره به نقش خانواده شهدا در ماندگاری فرهنگ ایثار شهادت اظهار کرد: دیدار با خانواده شهدا انقلاب را بیمه کرده است.

وی با بیان اینکه اردوهای راهیان نور محلی مناسب برای بیمه شدن جوانان از آسیب‌های جامعه است گفت: اردوهای راهیان نور، دارای ظرفیت‌های انقلابی ساز هستند و ما شاهد اوج عشق و ارادت جوانان انقلابی به ارزش های اسلام و انقلاب در این اردوها هستیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اذعان به اینکه دیدار با خانواده شهدا در آغاز سال تزریق روحیه به خادمان ملت است افزود: همه باید در مقابل شهدا پاسخگو باشند و همه مسئولان باید به خدمت مردم در آیند و مدیریت کردن فقط پشت میز نشستن نیست.

وی با بیان اینکه روحیه جهادی راه حل بسیاری از مشکلات جامعه است بیان کرد: مدیران و مسئولان باید برای حل مشکلات با روحیه جهادی با مشکلات مواجه شده و خدمت به مردم را با حفظ همین روحیه در پیش گیرند.

فرمانده سپاه قدس گیلان در ادامه بازدیدهای نوروزی با بسیجی مجاهد حسن جوشن پیر رزمندگان دفاع مقدس در رشت رفت و به گفت‌وگو پرداخت. فرمانده سپاه قدس گیلان در ادامه بازدیدهای نوروزی با بسیجی مجاهد حسن جوشن پیر رزمندگان دفاع مقدس در رشت رفت و به گفت‌وگو پرداخت.

سردار عبدالله پور افزود: دیدار با خانواده شهدا در آغاز سال قوت قلبی برای خادمان ملت است.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه