رئیس کمیته امداد:

اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی/۲هزار واحد مسکن محرومان در روستاهای گیلان با مشارکت سپاه ساخته میشود

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) از انعقاد تفاهمنامه احداث دو هزار واحد مسکن برای محرومان در روستاهای گیلان با مشارکت سپاه پاسداران خبر داد.

اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی/۲هزار واحد مسکن محرومان در روستاهای گیلان با مشارکت سپاه ساخته میشود

به گزارش ۸دی؛ آیت‌الله زین‌العابدین قربانی امشب در دیدار با رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: دهه فجر موقعیت مناسبی برای شکرگزاری از نعمت انقلاب اسلامی محسوب می‌شود که خداوند توسط امام خمینی(ره) عبد صالح خود به مردم ولایتمدار ایران اسلامی عنایت کرده است.

وی بر بیان نعمت انقلاب اسلامی برای مردم تأکید کرد و افزود: دشمنان با تبلیغات سوء در فضای مجازی می‌خواهند وضعیت را به‌گونه‌ای جلوه دهند که ملت ایران در سختی بسیار گرفتار هستند در حالی که وضعیت ما بهتر از بسیاری از کشورهای دیگر است.

امام جمعه رشت با اشاره به ساخت یک‌هزار و ۷۰۰ واحد مسکن محرومان توسط کمیته امداد در مدت یک‌سال در گیلان، بیان کرد: تعداد ۶۲۷ واحد مسکن با کمک خیران برای محرومان ساختیم و به افراد بی‌بضاعت واگذار شده است.

آیت‌الله قربانی، خواستار بیان فعالیت‌های نظام و نعمت‌های انقلاب اسلامی برای مردم توسط رسانه‌ها شد و تصریح کرد: در ایام دهه فجر مردم بهره‌برداری از پروژه‌های مردم را مشاهده می‌کنند.

وی به تلاش مسؤولان در نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمنان واقعیت‌ها و خوبی‌های انقلاب اسلامی را نمی‌خواهند ببینند و برای مردم اشک تمساح می‌ریزند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مهارت‌آموزی و ایجاد اشتغال پایدار برای محرومان از فعالیت‌های خوب کمیته امداد است، خاطرنشان کرد: امر مذکور مانع مهاجرت روستائیان از روستاها به شهرها می‌شود.

آیت‌الله قربانی، وجود مسؤولان خدمتگزار را موجب ایجاد امید در دل مردم ذکر کرد و یادآور شد: کمیته امداد پدر واقعی محرومان است و از فعالیت‌های مدیرکل کمیته امداد گیلان راضی هستم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز در دیدار مذکور با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: ایام مذکور فرصت مناسبی برای نشان دادن خدمات انجام شده به مردم است.

پرویز فتاح به انعقاد تفاهمنامه بین کمیته امداد و سپاه برای احداث یک‌هزار مسکن محرومان در روستاهای گیلان اشاره کرد و افزود: امر مذکور به نتیجه رسیده و ۵۰۰ واحد دیگر نیز با کمک محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه احداث شده ضمن اینکه ۲۰۰ واحد دیگر با استفاده از منابع دیگر در گیلان ساخته شده است.

وی از انعقاد تفاهمنامه احداث دو هزار واحد مسکن به غیر از واحدهای مذکور برای محرومان در روستاهای گیلان با مشارکت سپاه پاسداران خبر داد و بیان کرد: ساخت واحدهای مذکور در نقاط مختلف استان شناسایی شده و در فرصت منطقی احداث می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با بیان اینکه امیدواریم جشن اتمام واحدهای مسکن محرومان در روستاهای گیلان را در سال آینده اعلام کنیم، تصریح کرد: در شهرها اهدافی را دنبال می‌کنیم و واحدهای مسکن مهری که متقاضی ندارد برای واگذاری به محرومان به کمیته امداد واگذار می‌شود.

فتاح به اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی برای محرومان در گیلان اشاره کرد و متذکر شد: تاکنون بیش از ۶۷ درصد از تسهیلات مذکور پرداخت شده ضمن اینکه مبلغ ۳۰ میلیارد تومان دیگر از منابع کمیته امداد برای ایجاد اشتغال محرومان در استان پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پرداختی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در سال جاری سه برابر افزایش پیدا کرده است، یادآور شد: در ردیف بودجه سال آینده اعتبارات خوبی برای پرداخت به محرومان پیش‌بینی شده است.

استاندار گیلان نیز در دیدار مذکور، روند پرداخت تسهیلات برای ایجاد اشتغال در استان را خوب دانست و اظهار کرد: باید تلاش کنیم تمام سهم اعتبارات اشتغال‌زایی گیلان جذب شود.

دکتر سالاری به برنامه‌ریزی به منظور ایجاد اشتغال پایدار برای سال آینده در گیلان اشاره کرد و افزود: در حوزه گردشگری، ۹۰ درصد از بوم‌گردی استان انجام شده است.

وی با بیان اینکه در حوزه کشاورزی با توجه به گستردگی و پیچیدگی این بخش به دنبال برنامه ریزی برای سال آینده هستیم ، تصریح کرد: ظرفیت‌هایی در بخش خدمات تعریف شده و این سه مورد تنها در بخش مشاغل کوچک است.

نماینده عالی دولت در گیلان افزود: تمام اهتمام ما بر این است تا با همکاری کمیته امداد و سپاه یک اقدام ماندگار برای گیلان در بخش مددجویان انجام دهیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه