اعطای تسهیلات اشتغالزایی به سربازان منقضی از خدمت در گیلان

مسئول دبیر خانه‌ مهارت آموزی کارکنان وظیفه‌ نیرو‌های مسلح مستقر در گیلان گفت: تسهیلات اشتغالزایی سربازان منقضی از خدمت در قالب اجرای طرح جامع مهارت کارکنان وظیفه‌ نیرو‌های مسلح گیلان پرداخت شده و امسال نیز ۱۴۸ فقره پرونده آماده‌ی ابلاغ تسهیلات جدید به بانک‌های عامل است.

اعطای تسهیلات اشتغالزایی به سربازان منقضی از خدمت در گیلان

به گزارش ۸دی، سرهنگ اسماعیل رجب زاده مسئول دبیر خانه‌ مهارت آموزی کارکنان وظیفه‌ نیرو‌های مسلح مستقر در گیلان در تشریح این خبر اظهار کرد: این تسهیلات در قالب اجرای طرح جامع مهارت کارکنان وظیفه‌ نیرو‌های مسلح استان پرداخت شده و امسال نیز ۱۴۸ فقره پرونده آماده‌ی ابلاغ تسهیلات جدید به بانک‌های عامل است.

وی همچنین کف و سقف تسهیلات اشتغالزایی سربازان منقضی از خدمت نیرو‌های مسلح را ۵۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: دولت امسال ۹۸ میلیارد تومان اعتبار برای این بخش درنظر گرفته که سربازان دارای گواهینامه‌ فنی و مهارتی و یا سربازانی که فارغ التحصیل رشته‌های فنی باشند، پس از پایان خدمت می‌توانند با حضور در دفاتر پلیس + ۱۰ برای دریافت این تسهیلات تقاضا دهند.

 سرهنگ رجب زاده تصریح کرد: تمامی فرایند‌های اداری دریافت تسهیلات اشتغالزایی سربازان منقضی از خدمت به طور الکترونیکی و غیر حضوری انجام می‌شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه