ضوابط بخشودگی اضافه خدمت سربازان اعلام شد

سازمان وظیفه عمومی فراجا ضوابط و مقررات بخشودگی اضافه خدمت سربازان حین خدمت و مشمولان غایب را اعلام کرد.

ضوابط بخشودگی اضافه خدمت سربازان اعلام شد

به گزارش هشت‌دی، سازمان وظیفه عمومی فراجا  امروز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: برابر ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح و به میمنت عید سعید غدیرخم اضافه خدمت سنواتی کارکنان وظیفه حین خدمت و مشمولان غایبی که تا یکم مهرماه سال جاری وضعیت خدمتی خود را تعیین تکلیف کنند بخشیده می‌شود.

این بخشودگی فقط شامل اضافه خدمت های ۹۰ و ۱۸۰ روز بوده و سایر تبعات غیبت برای استفاده از انواع معافیت‌های تحصیلی و کفالت پابرجاست و این دسته از مشمولان نمی‌توانند به دلیل داشتن غیبت از معافیت‌های کفالت، تحصیلی و … بهره‌مند شوند.

اضافه خدمت سنواتی مشمولان غایبی که تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۱ از طریق دفاتر الکترونیک انتظامی پلیس+۱۰ درخواست اعزام به خدمت خود را ثبت کنند پس از اعزام به خدمت بخشیده می‌شود. مشمولان غایبی که تا تاریخ مذکور درخواست معافیت پزشکی داشته اند و نتیجه آن منجر به اعزام به خدمت شده است در صورت اعزام به خدمت، غیبت آنان مورد بخشودگی قرار می‌گیرد.

مشمولان غایبی که تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۱ متقاضی ثبت درخواست اعزام بوده‌اند اگر با تشخیص پزشک معاین اولیه، به حوزه پزشکی معرفی شوند چنانچه در فرآیند رسیدگی در شوراهای پزشکی و مراکز معاینات تخصصی مرتکب عدم حضور نشوند، می‌توانند از بخشودگی اضافه خدمت بهره‌مند شوند. همچنین مشمولان غایبی که درخواست معافیت کفالت و موارد خاص ثبت کرده اند و به دلیل عدم احراز شرایط، در وضعیت عدم معافیت قرار گرفته‌اند چنانچه تا تاریخ یکم مهرماه سال جاری درخواست اعزام به خدمت ثبت کنند از تسهیلات بخشودگی اضافه خدمت برخوردار می‌شوند.

کارکنان وظیفه دارای غیبت سنواتی که حین خدمت مرتکب فرار از خدمت شده چنانچه تا تاریخ یکم مهر ماه ۱۴۰۲ به یگان خدمتی خود را معرفی کنند، تسهیلات بخشودگی اضافه خدمت به آنان نیز تعلق می‌گیرد و کارکنان برکنار شده از نیروهای مسلح، متعهدان خدمت دستگاههای دولتی و نخبگان نیروهای مسلح و استعدادهای درخشان که دارای اضافه خدمت سنواتی هستند در صورتی که تا ۱۴۰۲/۰۷/۱ درخواست اعزام ثبت کنند از بخشودگی اضافه خدمت برخوردار خواهند شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه