معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی گیلان خبر داد:

اعزام مشمولان گیلانی به مراکز آموزشی

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: کلیه مشمولان عادی، دیپلم، فوق‌دیپلم، لیسانس، فوق‌لیسانس و دکترا در اول آذرماه ۱۴۰۲ به مراکز آموزشی اعزام می‌شوند.

اعزام مشمولان گیلانی به مراکز آموزشی

به گزارش «هشت‌دی» اسماعیل رجب‌زاده امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: طبق موارد مندرج در برگه‌های اعزام، آن دسته از مشمولانی که جهت اعزام به خدمت توسط سازمان وظیفه عمومی فراجا مستقیماً به مراکز آموزش معرفی شده‌اند باید خودشان را به آن مراکز معرفی کنند.

وی در ادامه افزود: مابقی مشمولان باید رأس ساعت ۷ روز چهارشنبه اول آذرماه ۱۴۰۲ در معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی گیلان واقع در آدرس رشت – بلوار خلیج‌فارس – کیلومتر ۳ جاده رشت به قزوین – جنب پلیس راهنمایی‌ورانندگی حضور داشته باشند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان گیلان با تأکید بر لزوم حضور بدون تأخیر مشمولان در ساعت اعلامی برای پیشگیری از ایجاد خلل در روند اعزام از اجرایی‌شدن کاهش مدت خدمت از ۲۴ ماه به ۲۱ ماه خبر داد و تصریح کرد: سربازانی که به‌صورت غیربومی با فاصلهٔ بیش از ۲۰۰ کیلومتر از محل زندگی خدمت کنند از مدت قانونی خدمت ۳ ماه دیگر کسر می‌شود.

رجب‌زاده بیان کرد: مشمولان در روز اعزام جیره غذایی خشک بین‌راهی همراه داشته و اقدامات بهداشت فردی لازم از قبیل کوتاه‌کردن موی سر، گرفتن ناخن‌ها و غیره را قبل از اعزام انجام و همچنین مشمولان به‌منظور رعایت هر چه بیشتر، وسایل بهداشتی و شخصی برای استحمام و قاشق، چنگال، لیوان، ناخن‌گیر، کارت تلفن و موارد این چنینی را با خود بیاورند.

وی گفت: طبق ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح مدت دوره آموزش رزم مقدماتی سربازان، ۶ هفته است و اعزام به مرخصی در طول دوره امکان‌پذیر نیست.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان گیلان عنوان کرد: مشمولان باید اصل مدارک موردنیاز شامل برگه اعزام به خدمت، برگه محل مراجعه، کارت واکسیناسیون، کارت ملی، شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص متأهلان، پدر نظامی شاغل یا بازنشسته، گواهی فوت والدین، جانبازان و خانواده درجه یک شهدا و غیره را با خود همراه داشته باشند.

این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: از خانواده‌ها می‌خواهیم که به‌منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت در روز اعزام از حضور و استقرار برای بدرقه مشمولان اکیداً خودداری نمایند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه