برگزاری جشنواره سرباز جوان در لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان + تصاویر

جشنواره حضرت علی اکبر (ع) و سرباز جوان با سخنرانی سردار “بهروز دولتی” در لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان برگزار شد.

برگزاری جشنواره سرباز جوان در لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان + تصاویر

به گزارش ۸دی،سردار بهروز دولتی در جشنواره حضرت علی اکبر (ع) با عنوان سرباز جوان در لشکر عملیاتی ۱۶قدس گیلان با بیان اینکه سرمایه انقلاب اسلامی ما جوان های مملکت ما هستند، اظهار کرد:  دفاع مقدس را همین جوان ها اداره کردند و اگر این جوان ها را از کشور بگیریم چیزی برای ما نمی ماند.

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶قدس گیلان در ادامه افزود: همه از جوانان انتظار دارند،  جوانان هم باید به آینده امید داشته باشند اما متاسفانه برخی از جوانان امروزی با زحمت کمتر می خواهند به همه موفقیت ها برسند و البته مسئولین هم باید امید را به جوانان با فراهم آوردن زمینه های اشتغال و ازدواج و… تزریق کنند.

وی با بیان اینکه رسانه های ضدایرانی ۲۴ساعته یاس و ناامیدی را به جوانان القا می کنند، گفت: این در صورتی است که پیشرفت هایی که به همت همین جوانان بدست آمده در عرصه نظامی و علوم بی نظیر است.

سردار دولتی ادامه داد: آرزوی  قلبی ما سربلندی  جوانان ما است، با حضور جوانان انقلابی دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند.

وی خطاب به پاسداران لشکر گفت: وظیفه داریم روز به روز ارتباط خودمان را با نیروهای وظیفه لشکر نزدیکتر کنیم، نیروهای وظیفه هم باید احساس آرامش کنند تا به وظیفه سربازی خود اهتمام ورزند.

به گزارش هشت دی، در این مراسم از ۴۰ سرباز نمونه و ۳ نفر از پاسدارانی که امورات نیروهای وظیفه را بر عهده داشتند تقدیر بعمل آمد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه