اعطای تسهیلات اشتغالزایی به دهیاران گیلانی

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های گیلان در همایش دهیاران صومعه سرا با بیان اینکه دهیاران برای درآمدزایی دهیاری‌ها و ایجاد اشتغال و تولید از ظرفیت روستا‌ها استفاده کنند، گفت: به دهیاران گیلانی برای اجرای طرح‌های اشتغالزایی و درآمدزایی تا سقف ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت می‌شود.

اعطای تسهیلات اشتغالزایی به دهیاران گیلانی

به گزارش ۸دی، یاور پیراعلایی، مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های گیلان در همایش دهیاران صومعه سرا با بیان اینکه دهیاران برای درآمدزایی دهیاری‌ها و ایجاد اشتغال و تولید از ظرفیت روستا‌ها استفاده کنند، اظهار کرد: به دهیاران گیلانی برای اجرای طرح‌های اشتغالزایی و درآمدزایی تا سقف ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات با سود ۸ درصد پرداخت می‌شود.

وی در ادامه افزود: از سال گذشته تاکنون برای اجرای ۲۴ طرح اشتغال زایی و درآمدزایی دهیاری‌های استان، ۱۷ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

مهدی صفاتی، فرماندار صومعه سرا نیز در این نشست بر اجرای طرح‌های اشتغالزایی و درآمدزایی دهیاران با استفاده از ظرفیت شهرستان برای خرید ماشین آلات کشاورزی، ایجاد شرکت تعاونی روستایی، طرح‌های گردشگری، پرورش ماهی و مرغ بومی، استفاده چند منظوره از آب بندان‌ها و ایجاد بازارچه فروش محصولات کشاورزی تاکید کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه