آغاز عملیات اجرایی ساخت ۴۵ واحد مسکن محرومان در شفت

عملیات اجرایی ساخت ۴۵ واحد مسکن محرومان شهرستان شفت، با حضور “زاهدی وفا”، سرپرست وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی کشور و جمعی از مسئولان با کلنگ زنی در روستای کوزان شفت آغاز شد.

آغاز عملیات اجرایی ساخت ۴۵ واحد مسکن محرومان در شفت

به گزارش ۸دی، عملیات اجرایی ساخت ۴۵ واحد مسکن محرومان شهرستان شفت، با حضور زاهدی وفا، سرپرست وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی کشور و جمعی از مسئولان با کلنگ زنی در روستای کوزان شفت آغاز شد.

فرمانده سپاه شفت در این خصوص اظهار کرد: سپاه پاسداران با کمک کمیته امداد، گروه‌های جهادی و خیران، ساخت ۴۵ واحد مسکن محرومان را در این شهرستان آغاز کرده است.

وی در ادامه افزود: هزینه ساخت هر واحد ۳۰۰ میلیون تومان برآورد شده که ۵۰ درصد اعتبارات جذب شده از محل بودجه سپاه پاسداران و کمیته امداد (هدایای مقام معظم رهبری در کمک به نیازمندان بدون مسکن) و بقیه با کمک گروه‌های جهادی و خیران تامین خواهد شد.

سرهنگ احمد نقدپور با اشاره به ضرورت رسیدگی به دیگر محرومان و نیازمندان این شهرستان، گفت: شفت محرومیت‌های زیادی دارد که رفع آن‌ها به همراهی همه دستگاه‌ها، خیران و گروه‌های جهادی نیاز دارد.

این مسئول رسیدگی به محرومان را از اهداف والای انقلاب اسلامی برشمرد و تاکید کرد: وظیفه ما خدمت رسانی به محرومان در نقاط دور افتاده، روستا‌ها و شهر‌ها است و سپاه در این خصوص از هیچ تلاش و خدمتی دریغ نخواهد کرد.

ساخت ۴۵ واحد مسکن محرومان در شفت

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه