حمیدرضا دنیادیده
عضو هیئت‌رئیسه مجلس در گفت‌وگو با 8دی:

باید فرهنگ بسیجی در جامعه نهادینه شود/ نقش بسیج در ایجاد اشتغال گامی بلند در حوزه اقتصاد کشور است

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر تقویت و نهادینه شدن فرهنگ بسیجی در جامعه گفت: نقش بسیج در ایجاد اشتغال و حل مسائل اقتصادی گامی بلند در حوزه اقتصاد کشور محسوب می‌شود.

باید فرهنگ بسیجی در جامعه نهادینه شود/ نقش بسیج در ایجاد اشتغال گامی بلند در حوزه اقتصاد کشور است

اسدالله عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ۸دی در املش، به نقش بسیج در عرصه‌های مختلف نظام اسلامی ایران اشاره و اظهار کرد: بسیج امروز توانسته در حوزه‌های دفاعی، فرهنگی و اقتصادی موفق شود و همچنین در عرصه‌های سازندگی و عمران روستاها گام‌های بلند و مستحکمی بردارد.

وی بابیان اینکه ارتش ۲۰ میلیونی بسیج امروز در جهان نیز نمایان شده، افزود: ارتش بیست‌میلیونی که حضرت امام خمینی(ره) پایه‌گذاری کرده بودند امروزه به بیش‌ازپیش ثمربخش بوده و در جهان طلایه دار شده است.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش بسیج در صدور انقلاب اسلامی گفت: فرهنگ جهاد و فرهنگ بسیجی توانسته امروز در همه نقاط خود به‌عنوان یک سنبل معرفی شد و ارزش‌های اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی را به جهانیان صادر کند.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه بسیج در امتداد حرکت امام خمینی(ره) است، خاطرنشان کرد: بسیج اهداف نظام را باقوت هر چه تمام‌تر در مسیر ولایت و اسلام ناب محمدی سوق داده و با انسجام همه نیروها راهی را که امام عزیز آغاز کرده را باقوت بیشتری ادامه می‌دهد.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی به لزوم تقویت فرهنگ بسیجی در عرصه‌های مختلف تاکید کرد و افزود: باید فرهنگ بسیجی را در جامعه نهادینه شود چون در جامعه کنونی تنها نهادینه کردن فرهنگ بسیجی است که می‌تواند بسیاری از معضلات جامعه را سروسامان دهد.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فعالیت‌های گسترده بسیج و سپاه در عرصه‌های اقتصادی کشور بیان کرد: امروزه حل مسائل اقتصادی و ایجاد اشتغال در قالب اقتصاد مقاومتی یکی از اهداف بسیج هست که گامی بزرگ در کشور محسوب می‌شود و می‌توان با تقویت این نوع از فعالیت‌ها شاهد رشدهای چشمگیری در حوزه اقتصاد بود.

عباسی همچنین به نقش برون‌مرزی بسیج و قدرت استکبارستیزی آن اشاره داشت و گفت: ایجاد تشکلی به نام بسیج جهانی و انقلابی گری از دیگر اهداف بسیج هست که امروزه توانسته جلوی بسیاری از مشکلات را در عرصه‌های مختلف بگیرد و از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و اسلام و امام دفاع کند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه