حمیدرضا دنیادیده
فرماندار شفت:

۹۹ درصد آزادسازی‌ها در کشورهای محور مقاومت بواسطه نیروهای مردمی و الگوبرداری از تفکر بسیجی است

فرماندار شفت گفت: آنچه موجب قوام جمهوری اسلامی شده تفکر بسیجی حاکم در تمام بخش‌های جامعه است.

۹۹ درصد آزادسازی‌ها در کشورهای محور مقاومت بواسطه نیروهای مردمی و الگوبرداری از تفکر بسیجی است

به گزارش ۸دی از شفت، محمدرضا محسنی ظهر امروز در نخستین نشست گرامی داشت هفته بسیج شهرستان شفت بیان اینکه اهمیت بسیج بر هیچ‌یک از آحاد جامعه پوشیده نیست، اظهار کرد: آنچه موجب قوام جمهوری اسلامی شده تفکر بسیجی حاکم در تمام بخش‌های جامعه است.

وی با اشاره به تشکیل بسیج توسط حضرت امام خمینی(ره) افزود: ممکن است در ابتدا ضرورت تشکیل بسیج آن‌قدر اهمیت نداشت اما همه شاهد بودیم که دفاع مقدس بر اساس تفکر بسیجی در سپاه و ارتش شکل گرفت.

فرماندار شفت با تاکید بر اینکه تفکر بسیجی در دوران دفاع مقدس بر اساس به‌کارگیری از تمامی ظرفیت‌های جنگ بود، گفت: آنچه بعد از جنگ هم در عرصه سازندگی خود را نشان داد همان تفکر بسیجی بوده است.

نماینده عالی دولت در شفت با اشاره به نقش تفکر بسیجی و القای آن به سار ملت‌های مقاوم در منطقه خاطرنشان کرد: نقش نیروهای بسیج و تفکر بسیجی در عرصه‌های کشور خود را نشان داده و بعد از گذشت ۴۰ سال از انقلاب تفکر بسیجی نه‌ تنها در داخل کشور ریشه دوانیده بلکه تمام کشورهایی که در مقابل استکبار جهانی هستند با رمز تقویت تفکر بسیجی پیروز میدان‌ها هستند.

محسنی بابیان اینکه ملت‌های مقاومت در قالب انسجام و بکار گیری از نیروی‌های مردمی است که موفق شده‌اند، بیان کرد: ۹۹ درصد آزادسازی‌هایی که در کشورهای مقاومت نظیر یمن اتفاق می‌افتد بکار گیری ارتش از نیروی‌های مردمی و الگوبرداری از تفکر بسیجی حاکم در جمهوری اسلامی ایران است.

وی با تکید بر اینکه امروز هم نیازمند تفکر بسیجی با دیدگاه‌ها و عرصه‌های مختلف هستیم، افزود: باید با بهره‌گیری از فنّاوری و دستاوردهای نو تفکر بسیجی در جامعه حاکم باشد.

فرماندار شفت بابیان اینکه تفکر بسیجی اگر در هر مجموعه‌ای وجود داشته باشد موفق هستیم، خاطرنشان کرد: نه‌تنها در هفته بسیج بلکه در طول سال در برنامه‌های مدیریتی و عمران و فرهنگ‌سازی باید از تفکر بسیجی بهره‌مند شویم.

نماینده عالی دولت در شهرستان شفت با اذعان به اینکه نسل جوان امروز به فرموده مقام معظم رهبری بهتر و جلوتر از نسل‌های اول انقلاب هستند، گفت: همه مدیران ادارات و کارکنان در کنار سایر اقشار جامعه جزء نیروی‌های بسیجی هستند و کسی نمی‌تواند ادعا کند که دنباله‌رو تفکر بسیجی نیست.

فرمانده سپاه شفت: راهبرد نفوذ جمهوری اسلامی از تهران تا سواحل بیروت در لبنان را درنوردیده

سرهنگ شهرام قاسمی نیز ظهر امروز در نخستین نشست هفته گرامی داشت بسیج شفت با گرامی داشت یاد و نام شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعین حرم اظهار کرد: اول و آخر این هفته مزین به دو رخداد بزرگ ۱۳ آبان به‌عنوان انقلاب دوم مردم ایران و اجتماعی میلیونی زائران اربعین حسینی و عزاداری سوگواران در آخر هفته هست.

وی با اشاره به اشتراکات ۱۳ آبان با حادثه عاشورا و شور حسینی مردم ایران افزود: ۱۳ آبان و اربعین حسینی هر دو حکایت از شور و شعور ملی و مذهبی ملت ایران دارد و یک رخداد عظیم در ملت سلحشور ایران برشمرده می‌شود.

فرمانده سپاه شفت با اشاره به عبرت گیری ملت ایران از درس مقاومت در مقابل زور و جور و تزویر گفت: همین ظلم‌ستیزی و استکبارستیزی برگرفته از شور حسینی ملت ایران است که استکبار جهانی از آن هراس دارد و آغاز دشمنی آن‌ها با جمهوری اسلامی شده است.

قاسمی با اشاره به راهپیمایی عظیم اربعین حسینی خاطرنشان کرد: درگذشته راهپیمایی اربعین وجود داشت اما با تیراندازی رژیم بعث عراق و جلوگیری از این حرکت عظیم آمریکا نیز تمام تلاش خود به کاربست تا جلوی این حرکت عظیم را بگیرد و تا حدودی هم موفق شد.

وی بابیان اینکه به حول قوه الهی این حرکت عظیم سال‌به‌سال بر شور و شعورش افزوده می‌شود، گفت: به اذعان مسئولان آمریکا حادثه کربلا و راه‌پیمایی عظیم اربعین بازخوردی بین‌المللی در جهان داشته است و موفقیت جمهوری اسلامی در این راهبرد و استراتژی بین‌المللی را نباید دست‌کم گرفت.

فرمانده سپاه شفت بابیان اینکه راهبرد نفوذ جمهوری اسلامی از تهران تا سواحل بیروت در لبنان را درنوردیده، گفت: کارشناسان استراتژیک آمریکایی اعلام کرده‌اند که اگر ایران را مهار نکنیم و جلوی نفوذ آن را در منطقه نگیریم باید بساط خود را از آسیای میانه و جهان اسلام جمع کنیم و خارج شویم.

قاسمی ترس استکبار از راهپیمایی عظیم اربعین را افول آمریکا در مقابل جهان اسلام برشمرد و گفت: راهبرد جمهوری اسلامی این است که تمام جهان را به دست بگیرد و اکنون نیز دنیا شاهد هست که بدون حضور ایران هیچ اقدامی ممکن نیست.

وی با اشاره به تهدیدات آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن باید بداند یکایک مسئولان نظام جمهوری اسلامی از رئیس‌جمهوری تا پایین‌ترین سطح مدیران از پاسدار انقلاب اسلامی هستند.

فرمانده سپاه شفت شعار امسال بسیج را “بسیج مظهر مردم‌سالاری دینی” نام برد و گفت: تقاضای ما از رؤسای ادارات این است که اگر برایشان منع اداری و بوروکراسی ندارد شعار هفته بسیج را در سربرگ نامه‌های اداری خود ثبت کنند.

قاسمی هم‌چنین به اهتمام مسئولین شهرستان نسبت به فضاسازی و تبلیغات هفته بسیج در سطح شفت تاکید کرد و گفت: لازم است علاوه بر اینکه شهرداری‌ها نسبت به تبلیغات محیطی تلاش می‌کنند بخشداری‌ها نیز با فعال کردن دهیاری‌ها و همکاری با پایگاه‌های بسیج نسبت به تبلیغات محیطی اقداماتی را داشته باشند.

 

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه