معاون استاندار گیلان‌:

۱۱ درصد جمعیت گیلان بالای ۶۰ سال سن دارند

معاون استاندار گیلان‌ با بیان اینکه ۱۱ درصد جمعیت گیلان بالای ۶۰ سال است گفت: گیلان به‌دلیل شرایط زندگی، خصوصیات فرهنگی و از طرفی افزایش سطح بهداشت و درمان از میانگین سنی بالاتری برخوردار است.

۱۱ درصد جمعیت گیلان بالای ۶۰ سال سن دارند

به گزارش ۸دی به نقل از خبرگزاری تسنیم از رشت، محمد احمدی‌پور در مراسم تجلیل از سالمندان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در رشت اظهار داشت: هر کشوری برای پیشرفت به منابعی نیاز دارد و مهمترین منابع یک کشور مردم و نیروی انسانی آن است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان‌ با اشاره به سالمند بودن استان گیلان خاطرنشان کرد: استان گیلان به‌دلیل شرایط زندگی، خصوصیات فرهنگی و از طرفی افزایش سطح بهداشت و درمان از میانگین سنی بالاتری برخوردار است.

وی با بیان اینکه ۱۱ درصد از جمعیت استان گیلان بالای ۶۰ سال هستند عنوان داشت: حفظ منزلت اجتماعی سالمندان از موارد مهمی است که تمام دستگاه‌ها باید در راستای تحقق آن اقدام کنند.

احمدی‌پور با اشاره به نقش مثبت حضور سالمندان در جامعه ابراز داشت: حضور سالمندان در جامعه سبب ایجاد آرامش می‌شود زیرا هرجا که آنان حضور دارند اختلافات کمتر است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان‌ خاطرنشان کرد: لازم است تا برنامه ریزی‌های لازم جهت برگزاری مدون و منظم برنامه‌های تجلیل از سالمندان در استان گیلان انجام شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه