مدیر اجرایی نمایش ستارگان درخشان 3؛

خاطره حضورشهیدکوچک زاده درنمایش ستارگان درخشان /مسئولان بر بسترسازی گفتمان انقلاب متمرکز شوند

مدیر اجرایی نمایش ستارگان درخشان۳ اظهار داشت: امروز همه ما بدهکار شهید کوچک زاده ها و سیرت نیاها هستیم

خاطره حضورشهیدکوچک زاده درنمایش ستارگان درخشان /مسئولان بر بسترسازی گفتمان انقلاب متمرکز شوند

به گزارش ۸دی، محمد لطیفی در گفت وگو با خبرنگار «دیارباران»، در خصوص اجرای نمایش رزمی فرهنگی ستارگان درخشان۳ در شهرستان رشت، اظهار کرد: نمایش رزمی فرهنگی ستارگان درخشان در آستانه هفته دفاع مقدس و ماه محرم در استان گیلان برای سومین سال پیاپی برگزار می شود.

وی با اشاره به حمایت و پیگیری های سپاه قدس گیلان از این مجموعه، ادامه داد: این نمایش پس از اجرا در ایام کنگره ۸هزار شهید استان گیلان مورد توجه و استقبال جهت برگزاری در سایر استان ها به ویژه خوزستان، ایلام، کردستان و لرستان قرار گرفت.

مدیر اجرایی نمایش ستارگان درخشان۳ در تشریح بخش های مختلف این نمایش فرهنگی رزمی، گفت: آغاز این نمایش با به تصویر کشیدن شرحی از نزول حدیث کساء خواهد بود و در ادامه حمله به بیت امیرالمومنین و غربت حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) و سپس غربت حضرت امیر(ع) و درد و دل ایشان با چاه به اجرا در خواهد آمد.

لطیفی ادامه داد: بخشی دیگر از این نمایش شامل اجرای نمادین عصر عاشورا، بازگشت حر و شهادت علی اصغر(ع) تا شهادت سید الشهداء (ع) است.

مدیر اجرایی نمایش ستارگان درخشان۳ با اشاره به فرمایش امام راحل(ره) که هر چه داریم از محرم و صفر است افزود: پس از آیتم واقعه عاشورا، پیروزی انقلاب اسلامی و راهپیمایی سالهای ۵۷ و پیروزی انقلاب به تصویر کشیده خواهد شد‌‌.

وی افزود: سقوط خرمشهر و بازسازی عملیات بیت المقدس ۷ بخشی دیگر از این نمایش است که پس از آن طی ویژه برنامه ای خاص آیتمی در خصوص شهدای مدافع حرم خواهیم داشت.

لطیفی با اشاره به اجرای اولین نمایش ستارگان درخشان اذعان داشت: در اولین اجرای ستارگان درخشان در محوطه کانون بسیج یک عزیز بزرگواری
زحمات بسیار زیادی در پشت صحنه برنامه به دوش کشید و تا پایان روز اختتامیه نیز کسی متوجه زحمات فراوان وی نشد.

مدیراجرایی نمایش ستارگان درخشان۳ تصریح کرد: این شخص بزرگوار که به درخواست خود تنها یک نقش کوچک در نمایش ستارگان درخشان برعهده داشت کسی جز شهید حامد کوچک زاده نبود.

لطیفی افزود: گروه ستارگان درخشان۳ هر روز فعالیت خود را با یاد و خاطره شهید حامد کوچک زاده آغاز می کنند و امیدواریم به دعای شهید کوچک زاده بتوانیم این برنامه را به نحو احسن اجرا کنیم.

وی ضمن ابراز ارادت نسبت به خانواده شهدا بیان کرد: در شب های اجرای ستارگان درخشان۳ هرشب از خانواده، مادران و همسران شهدای دفاع مقدس که بسیار مظلوم بوده و همیشه نسبت به آنها بدهکار هستیم تجلیل خواهد شد.

مدیراجرایی نمایش ستارگان درخشان۳ درباره تفاوت های این برنامه نسبت به دور اول و دوم ستارگان درخشان گفت: ستارگان درخشان ۳ دارای تفاوت های قابل توجهی نسبت به دوره های اول و دوم است از جمله آغاز نمایش که با آیتم شأن نزول حدیث کساء، دوره صدر اسلام و پیامبر(ص) می باشد که به واقعه تاریخ اسلامی پرداخته شده است.

وی با بیان اینکه عوامل نمایش ستارگان درخشان یک، دو و سه یکی هستند، افزود: این موضوع یکی از عوامل موفقیت این نمایش محسوب می شود که موفق شدیم به بهانه این برنامه یک تعداد از جوانان مؤمن، انقلابی و هنرمند را در کنار یکدیگر جمع و کنیم.

لطیفی با بیان اینکه کلیه عوامل ستارگان درخشان از جوانان مستعد و انقلابی استان گیلان هستند، افزود: همه عملکرد ما در راستای فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر فرمان آتش به اختیار ایشان است که این دوستان وظیفه خود را در این راستا بدین شکل ادا می‌کنند.

وی با بیان اینکه مردم استان گیلان ارادت و ولایت پذیری خود را از زمان دوران دفاع مقدس با تقدیم هشت هزار شهید و تا به امروز در صحنه های مختلف انقلابی به ویژه راهپیمایی روز هشت دی نشان داده اند، افزود: استقبال مردم از ستارگان درخشان یک و دو نشان داده است که هر جا پای ارزش ها و انقلاب در میان باشد جانانه وارد عرصه خواهند شد.

مدیر اجرایی نمایش ستارگان درخشان۳ با اشاره به نقش و ولایت مداری مردم، ابراز کرد: امروز نوبت به مسئولان است که جهت حفظ و توسعه نظام و انقلاب مانند مردم پا به کار باشند و قطعا مشت محکمی بر دهان دشمنان خواهیم زد.

لطیفی با بیان اینکه امروز همه ما بدهکار شهید کوچک زاده ها و سیرت نیاها هستیم، افزود: از مسئولان عرصه های فرهنگی استان گیلان انتظار می رود که اولویت و نگاه خود را بر بسترسازی در جهت گفتمان مباحث انقلابی و اسلامی متمرکز کنند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه