خبرنگار: ابوالفضل شکری
امام جمعه املش:

والدین از فرصت فراغت تابستان برای تربیت روحی و جسمی فرزندان استفاده کنند

امام جمعه املش گفت: در ایام تابستان نیز باید از فرصت تابستان استفاده کنیم و بدن و روح فرزندان را خوب تربیت کنیم.

والدین از فرصت فراغت تابستان برای تربیت روحی و جسمی فرزندان استفاده کنند

به گزارش ۸دی، صبح امروز افتتاحیه برنامه های اوقات فراعت کانون ها و مراکز تابستانی در املش با حصور امام جمعه و فرماندار و مسئولین این شهرستان در کانون معصومیه املش برگزار شد.

در این مراسم، امام جمعه املش با بیان اینکه بچه ها هم شور و شعف و شعور دارند اظهار داشت: حتی جنین هم از درک و شعور برخوردار است و وقتی دستگاه سقط جنین را وارد بدن مادر می کنند جنین متوجه شده و از ترس خود را به دیواره رحم می چسباند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد صفری  با اشاره به اینکه دین اسلام پرورش دو علم را به ما دستور داده است یکی علم الابدان و دیگری علم الادیان یا همان علم الارواح افزود: علم الارواح برای تقویت روح ما است که انسانی با عقل و معرفت تربیت کنیم، در ایام تابستان نیز باید از فرصت تابستان استفاده کنیم و بدن و روح فرزندان را خوب تربیت کنیم.

وی با تاکید بر اینکه سن بیست سالگی زمان تربیت نیست و باید از کودکی روی تربیت فرزندان خود کار کنیم گفت: در سن ۷ الی ۱۵ سال می توانیم کودک را هر طور که می خواهیم بار بیاوریم، می توانیم هم با ادب بار بیاوریم هم بی ادب، هم با تواضع در اجتماع رفتار کند یا بی تواضع، پدر و مادر می توانقش مهمی در این مسئله ایفا کنند.

امام جمعه املش با بیان اینکه باید در فرصت تابستان از ایام فراغت از تحصیل استفاده کنیم و خستگی ذهنی کودکان خود را برطرف کنیم اظهار کرد: پدر و مادر ها کاری کنند که فرزندان بتوانند سال تحصیلی جدید خود را با قوت آغاز کنند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه