فرماندار املش:

قهرمانی بانوان ورزشکار تحسین‌برانگیز است

فرماندار املش با بیان اینکه قهرمانی بانوان ورزشکار املشی در رشته‌های مختلف ورزشی در سطح کشور موجب افتخار است، گفت: امروز توجه به ورزش لازمه سلامت جسمی، نشاط فردی و اجتماعی است.

قهرمانی بانوان ورزشکار تحسین‌برانگیز است

به گزارش هشت‌دی مختار رضایی امروز در دیدار با بانوان ورزشکار و افتخارآفرین شهرستان املش با بیان اینکه امروز زنان سهم بالایی از افتخارات کشور در عرصه‌های مختلف دارند، اظهار کرد: مدال‌آوری و قهرمانی بانوان ورزشکار ایرانی در میادین مختلف منطقه‌ای و جهانی بسیار تحسین‌برانگیز است.

 وی توجه به ورزش و حمایت از ورزشکاران و بخصوص بانوان افتخارآفرین را رویکرد مهم و محوری دولت سیزدهم عنوان کرد و گفت: امروز توجه به ورزش، به‌ویژه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی لازمه سلامت جسمی، نشاط فردی و اجتماعی است.

فرماندار املش با بیان اینکه افتخارآفرینی بانوان ورزشکار املشی در رشته‌های مختلف ورزشی در سطح کشور موجب افتخار است، تصریح کرد: توجه به توسعه ورزش بانوان نیازمند فرهنگ‌سازی، برنامه‌ریزی و حمایت است.

گفتنی است در این جلسه، ناصر شهدی مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان املش ضمن ارائه گزارش عملکرد اداره ورزش و جوانان به معرفی بانوان ورزشکار افتخارآفرین املشی که در رقابت‌های استانی و کشوری کسب مدال نمودند پرداخت و از اهتمام فرماندار در خصوص ورزش بانوان تقدیر نمود .

در پایان این نشست «سپیده جمالدوست»، «سارا قاسم خواه» و «صدیقه قسمتی» تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه