نماینده مردم رشت:

برخی صلاحیت بخشدار شدن را هم ندارند اما بدنبال استانداری هستند!

کوچکی نژاد گفت: افرادی که در بزنگاه های حساس سیاسی نظام را تنها گذاشته و با دشمن همراهی کردند به یقین نمی توانند مطالبات مردم را پیگیری کنند.

برخی صلاحیت بخشدار شدن را هم ندارند اما بدنبال استانداری هستند!

به گزارش ۸دی به نقل از خزر، دولت یازدهم در آخرین روزهای خود قدم بر می دارد و همگان چشم انتظار آنچه که برای آغاز به کار دولت دوازدهم تدارک دیده شده است هستند، تدارکاتی از انتخاب وزرا و کابینه دولت تا تغییرات در راس استانداری ها و ادارات کل، که هریک از این تغییرات در جای خود بحث های فراوانی را خواهد داشت.

در این میان بحث تغییر در راس استانداری ها بسیار داغ بوده به طوری که در گیلان که بالاترین میزان مشارکت در انتخابات و ریختن رای به صندوق دولت تدبیر و امید را پس از استان های سیستان و بلوچستان و کردستان را در میان استان ها داشته هم انواع و اقسام نام ها مطرح می شود.

در همین راستا، جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار خزرآنلاین با بیان اینکه ما باید ببینیم که تغییرات دولت در چه جهت است، گفت: در صورتی که تغییرات در فضای سیاسی و وزارت کشور باشد، بی تردید تغییرات در استانداری های کشور عمده تر خواهد بود.

وی ادامه داد: در حال حاضر گمانه زنی هایی وجود دارد، همواره این موضوع بوده که پیش از اینکه کاری انجام شود برخی بازارگرمی میکنند. برخی از افراد که حتی صلاحیت بخشدار شدن را نیز ندارند می آیند و نام خود را برای استانداری مطرح می کنند که هدف آنها تنها ایجاد کسب و کار در فضای مجازی است!

نماینده مردم رشت افزود: در این دوره رئیس جمهور باید عاقلانه تر کار کند، مردم گیلان با رایی که به رییس جمهور دادند این موضوع را بیان داشتند که مطالبات بیشتری دارند. در نتیجه می بایست در تیم کاری که در استان شکل می گیرد و در راس آن استاندار است، افرادی کارکشته، عاقل و با تجربه قرار بگیرند، زیرا بسیاری از افراد سهم خواه هستند حقیقت این است که رای به دولت را مردم داده اند و آنها اثری در رای مردم نداشته اند.

کوچکی نژاد تصریح کرد: هرگونه تغییرات می بایست در راستای تقویت نظام جمهوری اسلامی ایران باشد، افرادی که در بزنگاه های حساس سیاسی نظام را تنها گذاشته و با دشمن همراهی کردند به یقین نمی توانند مطالبات مردم را پیگیری کنند. می بایست یک تیم کاری خوب و قدرتمند در راس کار حضور داشته باشند و ما نیز به عنوان نماینده مردم می بایست تلاش کنیم تا در جاهایی که نیاز به نقد وجود دارد، در حوزه مطالبات مردم پیگیری های لازم را صورت دهیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
شهروند
رطب خورده کی کند منع رطب؟!!! افرادی که در بزنگاه های حساس سیاسی نظام را تنها گذاشته و با دشمن همراهی کردند :خود ایشان سابقه همراهی با منافقین را درکارنامه خوددارند. مردم گیلان با رایی که به رییس جمهور دادند این موضوع را بیان داشتند که مطالبات بیشتری دارند: چراایشان خلاف خواست مردم درانتخابات حرکت کردند؟. بسیاری از افراد سهم خواه هستند حقیقت این است که رای به دولت را مردم داده اند و آنها اثری در رای مردم نداشته اند؟ سهم خواه تر از ایشان و سایر نمایندگان وجودندارد.
حقگو
احسنت بر شهروند، متاسفانه نماینده ای که ده درصد رای مردم را ندارد برای سهم خواهی بر رئیس جمهوری با رای قاطبه ملت میتازد، این تذهبون؟!! کی به کیه؟!! پشت نماینده ای مثل ایشان به چه گرمه ؟!! مطمئنا به ده درصد ی گرم نیست، پیدا کن پرتقال فروش را!!!
در حاشیه