رئیس مجمع نمایندگان گیلان در گفتگو با 8دی :

مسئولان دولتی گیلان برای تبلیغات روحانی از سمت خود استعفا کنند/ متاسفم از دولتی که پس از ۴ سال همچنان دولت قبل را نقد می کند

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با انتقاد از تبلیغات مسئولان ارشد گیلان برای روحانی گفت: دست دولت در انتخابات ریاست جمهوری خالی است.

مسئولان دولتی گیلان برای تبلیغات روحانی از سمت خود استعفا کنند/ متاسفم از دولتی که پس از ۴ سال همچنان دولت قبل را نقد می کند

اسدالله عباسی در گفتگو با خبرنگار ۸دی، از حضور مسئولان ارشد دولتی در ستادهای انتخاباتی رئیس جمهور فعلی انتقاد کرد و اظهار داشت: متاسفم از افرادی که پست های اجرایی دارند اما در قالب جشنواره ها و همایش ها تبلیغات انتخاباتی می کنند.

وی هرگونه تبلیغ انتخاباتی مدیران استان را مغایر با قانون برشمرد و افزود: این حرکت مدیران اجرایی استان مغایر با قانون جاری کشور است و کسانی که امر نظارتی را در این وادی دارند باید این موارد را مستندسازی کنند.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجری برگزاری انتخابات باید کاملا بی طرف باشد، گفت: اگر مسئولان اجرایی استان احساس تکلیف می کنند و میل دارند تا ستادی را برای آقای روحانی بزنند حداقل از پست خود استعفا دهند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اظهار کرد: تبلیغات مسئولان اجرایی استان از روحانی باید قانونی باشد و شرط آن نیز استعفا از مسئولیت فعلی است.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به اینکه کسانی که از دولت انتقاد می کنند باید نقدشان منصفانه باشد، خاطرنشان کرد: نباید برای اینکه یک رفتاری را از دولت نقد کنیم باعث شویم تا شخصیت وی دچای توهین و تهمت شود.

عباسی ادامه داد: مردم خوششان نمی آید که ما بخواهیم همه ی رفتار های شخصی را مورد نقد قرار دهیم گرچه همیشه برای یک مدیر ضعف ها و قدرتهایی وجود دارد.

این نماینده مجلس دهم با تاکید بر اینکه دولت در سال اول لازم بود که ضعف دولت گذشته را در خود رفع کند، گفت: متعجب و متأسفم از دولت فعلی که با گذشت چهار سال همچنان دولت گذشته را نقد می کند و عملکرد خود را نمی بینند.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان مردم را بهترین قاضی برای دولت دانست و افزود: مردم ملاک تشخصیشان عملکرد مدیران است و این عملکردهای مسئولان است که قضاوت را راحت می کند.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس با تاکید بر اینکه دست کاندیداهای دولت در انتخابات پیش رو خالی است و باید تحمل انتقاد را کمی بیشتر داشته باشند، ادامه داد: دولت باید بپذیرد که مردم از وضعیت موجود رضایت ندارند و بسیار ناراضی اند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه