رییس مجمع عالی بسیج گیلان:

وضعیت بد اقتصادی و معیشت مردم نمایانگر عملی نشدن وعده های دولت تدبیرو امید است

رییس مجمع عالی بسیج گیلان گفت: پسندیده نیست که دولتمردان در وقت فریضه نماز در رسانه های ملی به کاری دیگری مشغول باشند.

وضعیت بد اقتصادی و معیشت مردم نمایانگر عملی نشدن وعده های دولت تدبیرو امید است

به گزارش ۸دی، نظر علی علیزاده در گفتگو با پیک دانشجو با تبریک حلول ماه رجب و میلاد امام محمد باقر (ع) اظهار داشت: استقبال مردم از حضور رییس جمهوری در استان گیلان نشان دهند میزان مقبولیت تیم دولت تدبیر امید است.

وی با بیان اینکه مردم قدردان خدمتگذاران واقعی خود هستند افزود: وضعیت بد اقتصادی ومعیشت مردم نمایانگر عملی نشدن وعده های دولت تدبیرو امید است.

رییس مجمع عالی بسیج استان گیلان با بیان اینکه امر و معروف و نهی از منکر وظیفه هر انسان معتقد است تصریح کرد: پسندیده نیست که دولتمردان جمهوری اسلامی در وقت فریضه واجب نماز آن هم  در منظر عموم مردم در رسانه های ملی به کاری دیگری مشغول باشند.

علیزاده با گلایه از صداو سیما و استاندار گیلان جهت برگزاری مراسم افتتاح چند طرح همزمان با وقت نماز افزود: بسی جای تاسف است که صدا و سیمای جمهوری اسلامی حتی اذان را هم پخش نمی کند و عده ای هم در زمان نماز همچنان در مجلس می مانند و به اقامه نماز نمی پردازند.

وی با بیان اینکه مسئولین باید الگوی مردم باشند افزود: چگونه است وقت نصیحت و توصیه میشود همه توصیه به اقامه نماز می کنند اما خود به آن عمل نمی کنند.

رئیس مجمع عالی بسیج استان گیلان با بیان اینکه اینگونه رفتار ها کنه و ماهیت آقایان در بی توجه به ارزشهای دینی را مشخص می کند، افزود: رییس دولتی که اینگونه به فریضه واجب بی توجه می کنند؛حال و روز زیر دست های آن هم به طور طبیعی مشخص است.

علیزاده ضمن یادآوری و تأکید به اقامه نماز اول وقت در فرهنگ دینی گفت: مگر جناب رییس جمهور به عنوان یک طلبه بارها برای مردم نگفته است که امام حسین(ع) در روز عاشورا و در میدان نبرد با باطل  هم به اقامه نماز پرداخت،افزود: چطور میشود دریک عادی اینگونه به این فریضه واجب الهی بی توجهی میشود.

رئیس مجمع عالی بسیج ادامه داد: به روحانی توصیه می کنم که دین و آخرت خود را به خاطر چیزی ها بی ارزش نفروشد و به کلام رجایی رییس جمهور شهیدمان را آویزه گوشش کند” به نماز نگویید کار دارم به کار بگویید نماز دار رئیس مجمع عالی بسیج استان گیلان با بیان اینکه امر و معروف و نهی از منکر وظیفه هر انسان معتقد است تصریح کرد: پسندیده نیست که دولتمردان جمهوری اسلامی در وقت فریضه واجب نماز آن هم در منظر عموم مردم در رسانه های ملی به کاری دیگری مشغول باشند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه