استاندار گیلان در دیدار با خانواده شهیدانقلابی لاهیجان؛

کاستی های عملکرد مدیران را ببخشید/ عده ای نباید خانواده شهدا را به نفع خود مصادره کنند

استاندار گیلان به مناسبت دهه فجر ظهر امروز در لاهیجان با حضور در منزل شهید سجاسی از شهدای مبارزات سال ۵۷ با خانواده وی دیدار کرد.

کاستی های عملکرد مدیران را ببخشید/ عده ای نباید خانواده شهدا را به نفع خود مصادره کنند

به گزارش ۸دی، در این دیدار محمدعلی نجفی با ابراز خرسندی از اینکه در طلیعه سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در محضر خانواده معزز شهید حضور می‌یابم، گفت: اگر در آن روز از شما پول گلوله‌ای که فرزندتان را شهید کرد طلب کردند، امروز به برکت انقلاب همه ما از شما درس می‌گیریم.

وی افزود: اگر کم و کاستی در عملکرد مدیران می‌بینید به بزرگواری خود بخشیده و با دعا خیر ما را همواره مورد نظر و توجه خود قرار دهید.

نجفی با اشاره به تهدیدها و فرصت‌های مختلف که کشور با آن مواجه است از خانواده معظم شهدا تقاضا کرد همچون همیشه محبت و دعای خیر خود را شامل حال مردم و نظام کنند.

وی ادامه داد: تبعیت از اندیشه امام راحل و رهبر معظم  انقلاب ادامه راه شهدا است.

استاندار گیلان در پایان این دیدار خاطرنشان کرد: خانواده شهدا از افتخارات نظام هستند و نباید عده‌ای ارزش‌های والای خانواده شهدا را جناحی و به نفع خود مصادره کنند.

گفتنی است شهید حمید سجاسی دانش‌آموز مدرسه امیر کبیر ۲۲ آبان سال ۵۷ در سن ۱۷ سالگی در درگیری خیابانی با سربازان رژیم ستم‌شاهی با اصابت گلوله به شهادت رسید.

%image_alt% %image_alt% %image_alt% %image_alt% %image_alt% %image_alt% %image_alt% %image_alt% %image_alt%

عکس:بامردم

پایان پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه