نماینده مردم رودسر و املش در گفتگو با 8دی:

بیانیه ضد ایرانی شورای‌‌همکاری خلیج فارس بی ارزش است / افکار عمومی با خونریزی هایشان در یمن آشناست

نماینده مجلس گفت: افکار عمومی نسبت به اقدامات غیر انسانی شورای همکاری خلیج فارس آشناست و خونریزی در یمن گواهی بر است.

بیانیه ضد ایرانی شورای‌‌همکاری خلیج فارس بی ارزش است / افکار عمومی با خونریزی هایشان در یمن آشناست

اسدالله عباسی در گفتگو با خبرنگار ۸دی نسبت به بیانیه ضد ایرانی شورای همکاری خلیج فارس واکنش نشان داد و اظهار داشت: هر جا که منافع فرصت طلب ها در خطر باشد، آنها چنین بیانیه های بی ارزشی را صادر می کنند.
وی صدور چنین بیانیه هایی را رفتار های غرب برشمرد و افزود: شورای همکاری خلیج فارس هرجا ببیند که ادبیات غربی ها تغییر کرده بیانیه هایی را صادر می کنند.
نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی دلیل صدور بیانیه از سوی آنها را وابستگی به غرب اشاره کرد و گفت: وابستگی های سیاسی و اقتصادی شورای همکاری خلیج فارس موجب می شود تا همه جانبه از غرب حمایت کنند.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از سو استفاده های ابزاری شورای همکاری از غرب را دلیل دیگر این بیانیه ضد ایرانی نام برد و اظهار کرد: تحرکات ضد ایرانی شورای همکاری خلیج فارس برای سوء استفاده از غرب است و برای ایران تاثیر محسوسی نخواهد داشت.
عباسی حفظ منافع ملی را بر همه چیز برتر دانست و تاکید کرد: آنچه که برای ایران مهم است حفظ و ارتقای منافع ملی بر سایر منافع بین المللی است.
وی با بیان اینکه صدور این بیانیه تاثیری در مراودات منطقه ای و بین المللی ما نخواهد داشت، گفت: ایران روابط صلح آمیز خود را با دنیا ادامه می دهد.
نماینده مردم رودسر و املش در مجلس با قضاوت افکار عمومی در این خصوص اشاره کرد و افزود: افکار عمومی جهان نسبت به اقدامات غیر انسانی این شورا آشناست و خونریزی مردم یمن، سوریه، افغانستان و عراق گواهی بر این اظهارات است.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس صدور چنین بیانیه هایی را اقدام فرار به جلوی آنها خطاب کرد و بیان داشت: شورای همکاری خلیج فارس برای اینکه پرده ای بر جنایات منطقه ای خود بپوشاند گریبان آویز کشور های صلح جو می شود تا خود را مبرا کند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه