پرویز پرستویی:

قاسم سلیمانی فرا زمینی است/ می‌دانم گفتن این حرف‌ برایم گران تمام می‌شود

پرویز پرستویی گفت: می‌دانم بیان این حرف‌ها برایم گران تمام می‌شود اما باید بگویم که به نظر من «قاسم سلیمانی» اصلا روی زمین نیست.

قاسم سلیمانی فرا زمینی است/ می‌دانم گفتن این حرف‌ برایم گران تمام می‌شود

به گزارش ۸دی، پرویز پرستویی بازیگر سینما و تلویزیون، با اشاره به تماشای فیلم «بادیگارد» با حضور فرمانده نیروی قدس سپاه، در گفت وگو با مجله ویدئویی تی وی پلاس گفت:  در یک اکران خصوصی ایشان (قاسم سلیمانی) تشریف آوردند و فیلم (بادیگارد) را در کنار هم دیدیم و خیلی لذت بردند از فیلم و من هم واقعا از ایشان لذت بردم.
وی افزود: متأسفانه گاهی در فضای مجازی قضاوت‌هایی می‌کنیم. من اصلا وارد این بحث که ما با سوریه چه کار داریم نمی‌شوم، بحث من سر شخصیت خود این آدم است. این هم که الان کجای این جهان است و چگونه آوازه جهان شده است؛ من می‌گویم بی‌دلیل نیست. چون از نزدیک با ایشان برخورد کردم. اینکه می‌گویم من تمام عمرم را گذاشتم تا به هیچ برسم من این مفهوم را در تمام پیکره این آدم دیدم.
پرستویی تصریح کرد: می‌دانم که گفتن این حرف‌ها برایم خیلی گران تمام می‌شود، اما اصلا برایم مهم نیست، من آن چیزی را که می‌بینم و می‌فهمم به زبان می‌آورم. به اعتقاد من سردار سلیمانی اصلا روی زمین نیست. خیلی وجود می‌خواهد، جرأت می‌خواهد، شهامت می‌خواهد اینکه شما (مثل سردار سلیمانی) از همه چیزتان بگذرید.

منبع: کیهان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
روشن
متاسفانه شما آقای پرستویی درک فرا زمینی تان را با دفاع از افرادی نظیر خواننده معروف به حنجره فتنه گران ۸۸ م. ر .ش. خوب ثابت کردید.!
در حاشیه