فرماندار رشت:

شورای شهر رشت تحت تاثیر عوامل بیرونی تصمیم گیری می کنند

فرماندار رشت گفت: شورای شهر رشت در تصمیم‌گیری‌ها تحت تاثیر عوامل بیرونی بوده و در موضوعات داخلی با هم تفاهم ندارند.

شورای شهر رشت تحت تاثیر عوامل بیرونی تصمیم گیری می کنند

به گزارش ۸دی، سید عیسی مهدوی با اشاره به وضعیت لغو مکرر جلسات انتخاب هیأت رئیسه شورای اسلامی این شهر، اظهار کرد: در تلاش هستیم اعضای شورای شهر رشت برای انتخاب هیأت رییسه به تفاهم خوبی برسند.

وی بر انتخاب هیأت رئیسه مقتدرانه شورای شهر رشت تأکید کرد و افزود: هیأت رئیسه شورای شهر رشت باید بتواند در مدیریت شهری قوی عمل کند.

فرماندار رشت با بیان اینکه در سال پایانی شورای دوره چهارم هستیم، تصریح کرد: مردمی که اعضای شورای شهر رشت را انتخاب کردند باید از خدمات خوب شورا بهره‌مند شوند و امیدواریم اعضای شورا به تفاهم خوبی برسند و هیأت رئیسه بسیار  قوی داشته باشند تا کلانشهر رشت را در کنار شهردار و دیگر عوامل مدیریت کنند.

مهدوی به عقب افتادن جلسه انتخاب هیأت رئیسه شورای شهر رشت اشاره کرد و گفت: یک ماه گذشته نامه‌ای مبنی بر رایزنی اعضای شورای شهر رشت برای انتخاب هیأت رئیسه به این شورا ارسال کردیم و پس از آن دو نامه دیگر ارسال کردیم ضمن اینکه رایزنی‌هایی با جریان‌های داخل شورا انجام دادیم.

وی با اشاره به مشکلات انتخاب هیأت رئیسه شورای شهر رشت در دوره گذشته، یادآور شد: در انتخاب هیأت رئیسه شورای شهر رشت مانند دوره گذشته با مشکل مواجه شدیم.

فرماندار رشت یکی از مشکلات اعضای شورای شهر رشت را تحت تاثیر عوامل بیرونی در تصمیم گیری‌ها دانست و خاطرنشان کرد: اعضای شورای شهر رشت در داخل با همدیگر خیلی تفاهم ندارند.

وی به انتخاب شکننده رئیس شورای شهر رشت در دوره گذشته اشاره کرد و متذکر شد: در این دوره انتخاب هیأت رئیسه شورای شهر رشت با انتخاب شکننده اکثریت و اقلیت شورا مواجه هستیم و امیدواریم به تفاهم رسیده و با اکثریت قاطع رئیس شورای شهر رشت را انتخاب کنند.

 

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه